Indkvartering i L'estartit ved XCosta brav~
Fra : JJ

Dato : 09-05-06 18:58

Hej

Vi er en gruppe på 7-8 der skal til Spanien på dykkerferie i uge 28 og 29.
Sidste år boede vi i telt på en campingplads, men vil gerne have lidt mere
luksus denne gang, så derfor vil vi gerne bo i hytter eller lignende.
Vi har ikke det kæmpe budget, så hvor vil i foreslå at vi kan bo, helst
ikke alt for langt fra kysten?
Vi regner med at køre derned. Vi regner med at skulle dykke ved l'startit og
området deromkring, hvis i har nogle forslag til hvor, tager vi glædeligt
imod.

Mvh

JJ

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 10-05-06 06:37

Jeg har selv været i LÉstartit og vi henvendte til et af de
udlejningskomplekser der lagde i hovedgaden og fik en lejlighed til 4
personer 50m fra stranden for 1500 dkr. incl. rengøring og sengelinned, der
er også mulighed for at dykke fra Platja D Aro hvor der også er mange ledige
lejligheder , ligeledes har jeg lejet lejlighed mellem Blanes og Lloret De
mar og det er nok det sted jeg har set flest dykkere på den kyststrækning ,
det var englændere der holdt dykker skole og selvstændige dykkere der var
der , ca. 200 stk