Billig hotel i London
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-05-06 17:19

Hej, jeg skal på en mindre tur til London om et par måneder (til en
koncert), og derfor søger jeg et hotel. Det skal være billigt, behøver ikke
at være 1. klasses betjening, bare et billigt og godt sted at overnatte.

Det ligger jo desværre lige i højsæsonen så jeg skal jo nok til at
bestille, så er der nogle der kan anbefale noget? Helst et hotel hvor jeg
kan booke online.

Det må gerne ligge i udkanten af byen, det er jo nok billigere.

--
np: Lisa Gerrard & Patrick Cassidy - Sailing to Byzantium
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-05-06 11:27
Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 10-05-06 15:14

Du kan også kigge på www.billighotel.dk - her er der en hel del hoteller til
omkring 500 kr. pr. nat for et dobbeltværelse - Bl.a. tæt på Victoria og
Paddington, så du har let adgang til Heathrow og Gatwick lufthavnene - for
ikke at sige resten af byen... - jeg har søgt midt i juli, hvor der
ihvertfald er 6 hoteller til under 600 kroner pr. nat - billigere hvis det
er enkeltværelse...

Så får du ihvertfald både lav pris og god beliggenhed. På flere af
hotellerne er der morgenmad inkluderet i prisen, hvilket rigtig mange
hoteller opkræver ekstra for i UK.

Håber du finder noget - rigtig god tur....