Billig overnatning i Kbh nær lufthavnen
Fra : Ditte

Dato : 08-05-06 19:46

Hej

Jeg er nødt til at overnatte lørdag den 3. juni i Kbh, for at nå et fly
næste formiddag.
Hvor kan jeg overnatte billigst?

Helst tæt på lufthavnen eller med tog/s-tog.

Hilsen Ditte

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Jens Christian Mikke~

Dato : 08-05-06 19:57

"Ditte" <ditte@--tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er nødt til at overnatte lørdag den 3. juni i Kbh, for at nå et fly
> næste formiddag.
> Hvor kan jeg overnatte billigst?
>
> Helst tæt på lufthavnen eller med tog/s-tog.

http://www.zleep.dk/

Ligger skråt overfor Tårnby St., hvorfra du kan tage tog til lufthavnen et
enkelt stop.

/Jens

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-05-06 20:05

> [...]
> næste formiddag.
> Hvor kan jeg overnatte billigst?
>
> Helst tæt på lufthavnen eller med tog/s-tog.

Det letteste er nok at vælge "Hvor vil du bo?" på
http://www.visitcopenhagen.dk/ og derefter vælge "Hotel" -> Region:
Hovedbanegården/Tivoli.
Der er gode togforbindelser mellem Kastrup Lufthavns udenrigsterminal og
København H, og der ligger adskillige hoteller omkring Hovedbanegården.
Med gode togforbindelser mener jeg ca. 6 tog i timen lørdag formiddag med 13
minutters rejsetid mellem banegård og lufthavn. Billetpris: 27 kr. (3
zoner).

Børge

Fra : Morterner

Dato : 09-05-06 16:07

> [...]
> næste formiddag.
> Hvor kan jeg overnatte billigst?
>
> Helst tæt på lufthavnen eller med tog/s-tog.

DANHOSTEL Copenhagen City
H.C. Andersens Boulevard 50, 1553 København V
Telefon: +45 3311 8585
Fax: +45 3311 8588
www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=144

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-06 20:20

> [...]
> næste formiddag.
> Hvor kan jeg overnatte billigst?
>
> Helst tæt på lufthavnen eller med tog/s-tog.

Vi har ofte boet på Zleep ved Tårnby Torv. Høflig betjening, lave priser 1.
stop til lufthavnen, - hvad mere kan man ønske sig.

med vnlig hilsen

arne

Fra : Kristian

Dato : 09-05-06 23:17

Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote:

> [...]
>næste formiddag.
>Hvor kan jeg overnatte billigst?
>
>Helst tæt på lufthavnen eller med tog/s-tog.

Der er også denne her:
http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/

Ligger i Kastrup , der er vel ca en 15 mins gang til lufthavnen.
--
Kristian

Fra : Ditte

Dato : 11-05-06 20:05

> Der er også denne her:
> http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/
>
> Ligger i Kastrup , der er vel ca en 15 mins gang til lufthavnen.

Hej Alle Sammen

Tak for hjælpen

Jeg har booket et værelse hos Kastrup Bed & Breakfast. Det ligger
perfekt, og til en ret fornuftig pris.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar