Kro ophold i DK?
Fra : B.S.

Dato : 01-05-06 20:16

Skal give et kro ophold i sølvbryllupsgave.
Er der nogen anbefalinger af kro i DK?
Der skal gerne være mulighed for at se lidt i området også er parret er
uden bil.
Lad høre fra jer.
--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : jenny og søren

Dato : 01-05-06 20:46

..
> [...]
> Er der nogen anbefalinger af kro i DK?
> Der skal gerne være mulighed for at se lidt i området også er parret er

Hej Brian

Hvor skal det være henne af i landet ?? fordi jeg kunne sagtens foreslå
brøndums hotel i skagen, men det er jo nok også lidt træls hvis det er med
tog fra københavn eller hur ???

ellers skulle man iøvrigt også både bo og spise urimeligt godt på henne
kirkeby kro..

mvh

Søren

-----man kan godt køre dobbelt så hurtigt....men kan man også køre dobbelt
så langsomt???-------

Fra : B.S.

Dato : 02-05-06 10:29

jenny og søren skrev:
> [...]
> tog fra københavn eller hur ???
>
> ellers skulle man iøvrigt også både bo og spise urimeligt godt på henne

Tja DK er jo så lille at alt kan nåes inden for 5 timer i bil. Der er
nemlig chauffør frem og tilbage inkluderet i gaven

Takker for tippet.

Fra : Holst

Dato : 01-05-06 21:41

B.S. wrote:

> [...]
> Er der nogen anbefalinger af kro i DK?
> Der skal gerne være mulighed for at se lidt i området også er parret er

Niels Bugges Kro, http://www.nielsbuggeskro.dk, ved Hald ved Viborg
skulle også være et dejligt ophold værd. Ligger i noget utroligt skønt
natur, og Viborg og områdets seværdigheder er inden for rækkevidde.

Har aldrig selv været på Niels Bugges Kro, men har udelukkende hørt om
stedet.

Fra : Torben Wridt

Dato : 03-05-06 08:50

"B.S." <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen anbefalinger af kro i DK?
> Der skal gerne være mulighed for at se lidt i området også er parret er

Ultimativt og sublimt?
Munkebo Kro ved Odense!!

Mvh!
Torben

Fra : Lars Holst

Dato : 07-05-06 11:22

"B.S." <news@FJERNgronaerten.dk> said in news:44565f7c$0$15783$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
> Er der nogen anbefalinger af kro i DK?
> Der skal gerne være mulighed for at se lidt i området også er parret er

Danmarks ældste Kongeligt priviligerede kro.
Paarup Kro.
Mellem Silkeborg og Ikast.

Absolut noget af det bedste i Danmark.

--
Lars Holst

Fra : B.S.

Dato : 08-05-06 01:02

B.S. skrev:
> [...]
> Er der nogen anbefalinger af kro i DK?
> Der skal gerne være mulighed for at se lidt i området også er parret er

Takker for alle input. Har lavet et gavekort og bruger dem i har
foreslået som eksempler/foreslag.