Lejlighed i Rom i september eller oktober
Fra : mail_FJERNDETTE@ezbe~

Dato : 01-05-06 13:39

Min kæreste, min søn på 8 mdr. og jeg vil en tur til Rom i september
eller oktober, og vi vil som udgangspunkt gerne bo i en lejlighed, så
vi selv kan lave mad og lignende.

Er der nogle, der kan anbefale et fornuftigt (og ikke for dyrt) sted at
bo? Eller kan I anbefale bestemte turistbureauer?

På forhånd tak.

Esben

Fra : sailor99

Dato : 01-05-06 17:48

<mail_FJERNDETTE@ezben.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Her kan I ganske vist ikke lave mad, men prisen er rimelig for Rom,
beliggenheden super og servicen i top.

Mvh
Georg

http://www.venere.com/hotel/index.php?sd=14&sm=10&sy=2006&ed=21&em=10&ey=2006&pval=2&rval=1&htid=222517&lg=en