-> Thailand -<
Fra : Autocadster

Dato : 29-04-06 16:53

Hvordan kommer man billigst 16 dage til Thailand/Phuket fra ca. d. 8 Januar
2007

Vi er 7 personer - 4 voksne + 3 børn på 10 og 12

Vi skal have hotel med aircon og bare der er morgenmad med i prisen er det
fint.

Gode råd m.m. modtages gerne.

--
Autocadster

Fra : Kristoffer

Dato : 29-04-06 20:18

Hvis det er charter du er ude efter, prøv de gængse rejsebureauer.
Alternativt, book selv fly og kontakt selv hoteller i Phuket.

Fra : Nicolai

Dato : 30-04-06 13:07

>Alternativt, book selv fly og kontakt selv hoteller i Phuket.

Det gjorde jeg. Set til 4k retur for en voksen + hotel der starter ved 95,- /
døgn for 3. stjernet hotel.

Fra : Squizze

Dato : 03-05-06 05:39

> Det gjorde jeg. Set til 4k retur for en voksen + hotel der starter ved
> 95,- /
> døgn for 3. stjernet hotel.
Har du noget link el. tlf. da jeg vil afsted i Nov

Squizze

Fra : Nicolai

Dato : 14-05-06 10:39

> Har du noget link el. tlf. da jeg vil afsted i Nov

Fundet på fmd-travel.dk - søg på f.eks. phuket.

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 03-05-06 07:20

Hoteller på Phuket inkl. pool fra kr. 75,- pr. nat kan du finde her.:
www.thaihotel.dk. Her kan du også læse anmeldelser af de forskellige
hoteller., skrevet af tidligere gæster.

Mht. flybilletter så er det billigste at flyve med russiske Aeroflot! Denne
flyrejse går via Moskva, hvor du til gengæld godt kan en del transfertid,
dvs. tid du skal vente i lufthavnen, inden det næste fly til Bangkok afgår.
Aeroflot har dog ikke daglig forbindelse fra København via Moskva til
Bangkok, men prøv at søge på afrejse og hjemrejse om lørdagen for at se
deres priser. Søg mange forskellige rejsebureauers billigste priser på én
side: www.flyrejsen.dk

Aeroflot er i øvrigt meget bedre end sit rygte. Se her:
http://www.bt.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060314/REJSER/103140002&SearchID=73243429680340.

Rigtig god tur!