Lønstrup/Hjørring > restauranter og ting a~
Fra : Autocadster

Dato : 29-04-06 16:29

Vi har et sommerhus til rådighed i 2 uger fra den 12 Maj, ligger der noget
man kan lave ud over at dase ?

Spisesteder ?

--
Autocadster

Fra : TS

Dato : 30-04-06 12:14

http://www.faarupsommerland.dk/

> Spisesteder ?

I Hjørring er der flere udmærkede restuaranter, også kæder som Jensens
Bøfhus holder til.

Fra : Autocadster

Dato : 30-04-06 18:32

TS tastede sig til følgende indlæg
News:44549be4$0$60779$157c6196@dreader1.cybercity.dk
> I Hjørring er der flere udmærkede restuaranter, også kæder som Jensens
> Bøfhus holder til.

Som hvis man tænker på deres standard i københavn ikke er bedre end
McDonald's

--
Autocadster

Fra : Jes Bastholm

Dato : 01-05-06 15:08

"TS" <pepsi@smølf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Der findes ca. 5-6 restauranter i selve Lønstrup, de er generelt af
fornuftig kvalitet.

Nu er jeg ikke 100% på om alle er åbnet for sæsonen Men ellers kig her:
http://www.toppenafdanmark.dk/dk/Loenstrup/Spisesteder.aspx

Villa Vest er pebret men udsigten er pengene værd (har ikke spist der, så
usikker på om maden er lige så), Glashuset plejer også at være et rigtig
fint køkken.

Så vidt jeg kan se mangler Mama Rosa på linket, en italiensk/mexikansk
restaurant som er glimrende efter pizza/spaghetti målestokken.

Der er ikke deciderede atraktioner i selve Lønstrup - ud over naturen. Men
det er obligatorisk at besøge alle kunsthåndværkerne ned af hovedgaden, lige
som Mårup kirke og Rubjerg knude (tilsandet fyr) bør tilses.

Ellers er linket til Faarup et godt forslag - specielt hvis der er børn
involveret...

Jes - fast gæst i Lønstrup 3-4 uger pr. år

Fra : Autocadster

Dato : 04-05-06 11:04

Jes Bastholm tastede sig til følgende indlæg
News:RCo5g.12579$Pr2.3339@news.get2net.dk
> Nu er jeg ikke 100% på om alle er åbnet for sæsonen Men ellers kig
> her: http://www.toppenafdanmark.dk/dk/Loenstrup/Spisesteder.aspx

Kanon...

> [...]
>
> Så vidt jeg kan se mangler Mama Rosa på linket, en italiensk/mexikansk
> restaurant som er glimrende efter pizza/spaghetti målestokken.

Den vil ungerne nok blive glade for at vi besøgte

> [...]
> naturen. Men det er obligatorisk at besøge alle kunsthåndværkerne ned
> af hovedgaden, lige som Mårup kirke og Rubjerg knude (tilsandet fyr)

Det er hermed noteret...

> Ellers er linket til Faarup et godt forslag - specielt hvis der er
> børn involveret...

Som du nok har luret så er der 2 på 12 (en af hver)

> Jes - fast gæst i Lønstrup 3-4 uger pr. år

Håber at blive det samme...

--
Autocadster