Billeje Carjet
Fra : LH

Dato : 29-04-06 09:36

Hejsa

Er der nogen der kender dette firma på Mallorca, er de seriøse, for
billige det er de ihvertfald. Jeg gider bare ikke sende en masse penge
afsted hvis ikke det dur.

Fra : Bakken

Dato : 29-04-06 20:25

Carjet er et såkaldt "brokerfirma" ( som fx Recar og en hel del andre
netfirmaer ), dvs de formidler kontakt mellem dig og det udlejningsfirma,
der kan tilbyde den bedste kontrakt.
Jeg har selv brugt dem gennem mere end 5 år - såvel på Mallorca som i resten
af Spanien - og for resten også i Portugal - og kan 100 % anbefale firmaet.
Det er bare fuldstændig i orden og der er intet at betænke sig på hvis man
ikke ønsker at betale for meget for en lejebil. Fx i Malaga samarbejder de
med Europacar som dels er både billigere og bedre end det meget hypede
"danske" firma Helle-Holllis - som dog både er dyrere og ikke har bilerne
direkte i lufthavnen. Man skal med en - ganske vist gratis - shuttlebus til
hovedkontoret omkring 800 meter fra lufthavnen. Intet problem ved ankomst,
men ved aflevering kan man komme til at vente RIGTIG længe på den
tilsvarende tur tilbage til lufthavnen !

Mvh

Bo

Fra : LH

Dato : 30-04-06 06:31

Tak for det.

Jeg har nu booket en Renault Kangoo i 9dage for sølle 1200 kr.hos
http://www.carjet.co.uk/common/quotes/pricing.php
i høj sæsonen, det synes jeg er ok

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 02-05-06 15:14

Jeg kender ikke CarJet, men du kan bestille bil på www.billiglejebil.dk for
omkring kr. 1000 for en uge på Mallorca. Dette er incl.
Selvrisikoforsikring...

Denne side kan jeg ihvertfald stå inde for, da det er en af verdens største
og bedste bil-brokere der leverer bookingerne. Firmaet bag fik sidste år
prisen for "Bedste Biludlejnignsfirma" af The Observer og The Guardian

Her er tale om biler fra de anerkendte biludlejningsfirmaer, som f.eks.
Avis, Hertz, europCar, National m.fl. Og du får tilbudt den billigste bil
blandt alle de udbydere der er tilknyttet.

Selv har jeg ikke kunnet finde billigere biler andre steder de gange jeg har
haft brug for det....

Du bestiller med kreditkort, hvilket er din sikkerhed for at kunne
tilbageføre beløbet hvis det bestilte ikke bliver leveret....

Fra : Bakken

Dato : 04-05-06 07:00

> Jeg kender ikke CarJet, men du kan bestille bil på www.billiglejebil.dk
> for
> omkring kr. 1000 for en uge på Mallorca. Dette er incl.
> Selvrisikoforsikring...

Af interesse forsøgte jeg lige at gå ind på linket ovenfor.
Bemærk venligst, at bilen ønskes lejet i 9 dage og ikke i kun en uge, samt
at der er tale om højsæsonen.
Den billigste Renault Kangoo jeg fandt i 9 tilfældigt valgte dage i juni hos
billiglejebil.dk er på 1695,- !

Jeg tror desværre ikke de kan slå Carjet på priserne.
PS. Selvfølgelig er al forsikring også inkluderet hos carjet.

Mvh

Bo