Sunny Beach
Fra : Anonymus

Dato : 26-04-06 20:36

Hej alle,

vil i venligst hjælpe mig at finde den billigste rejse til Sunny Beach,
Bulgarien. Jeg har rodet rundt med div. søgemaskiner, men uden succes.

Krav:

- skal være der senest d. 01.06.
- varighed 14 dage
- enkeltværelse
- eget bad/toilet
- billigt

Mange tak for hjælpen.

Fra : Okking

Dato : 27-04-06 07:16

Information om rejsen

Rejsearrangør: Pris: Destination: Afrejseperiode:
Falk Lauritsen Rejser kr. 2.998 ,- Sunny Beach 28-05-2006
Varighed: Afrejseområde: Transportform:
14 dage København (Kastrup) Fly

Sunny Beach
Hotel

Fra : Anonymus

Dato : 27-04-06 17:57

"Krav:
- SunnyBeach
- skal være der senest d. 01.06.
- varighed 14 dage
- enkeltværelse
- eget bad/toilet
- billigt "

1000 tak, Okking.

Ser ok ud. :)

Er der ikke også noget med afgang Billund at finde?

Tak for hjælpen.