Rejsetaske/Rygsæk
Fra : Christian TC

Dato : 25-04-06 15:14

Hej Ng
Jeg skal snart ud at rejse og mangler en rejsetaske. Jeg vil helst have en
stor trekkingrygsæk da det er sådan en jeg får mest brug for bagefter. Min
rejse går til Island og jeg skal ikke gå meget med tasken, jeg skal bare
have en hulens masse ting med derop (langrendsstøvler, tøj, sovepose + alle
de ting man normalt skal have med). Jeg har kig på en Lowe Alpine Crossbow
Alpamayo og den er på 65 liter og kan udvides til 80. Vil i tro jeg kan have
alle mine ting med i sådan en plus en mindre taske. Jeg vil helst have en
rygsæk så jeg kan bruge den senere. Ligenu har jeg bare lidt svært ved at se
størrelses forholdet, så håber i kan hjælpe.

--
Mvh Christian TC
"Fluefiskeri er spild af tid, tænk på hvor små de er!"

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-04-06 07:35

"Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in news:444e2eb0$0
$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg vil helst have en stor trekkingrygsæk

Jeg skal ikke gøre mig klog på dit spørgsmål, blot komme med denne
kommentar:

Sørg for at få en transportpose til din rygsæk. Når du skal flyve med den,
så put rygsækken i transportposen så alle rygsækkens remme og stropper er
beskyttet mod at komme i klemme i bagagebånd, sidde fast i andres bagage
eller blive revet af ved forkert håndtering af bagagearbejdere.

Der er rigtig mange af den slags skader, og de dækkes sjældent af
flyselskaberne.

Wrapping vil jeg ikke anbefale.

Fra : Christian TC

Dato : 26-04-06 20:14

"Kent Oldhøj" <oldhoj@g-m-a-i-l.com> wrote in message
> [...]
> beskyttet mod at komme i klemme i bagagebånd, sidde fast i andres bagage
> eller blive revet af ved forkert håndtering af bagagearbejdere.

Hej Kent

Tak for rådet. Har lige været inde og bestille en transportpose