Billig billig overnatning i London
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 25-04-06 13:32

I forbindelse med en studietur på det seminarie jeg går på, står jeg for
at
finde et billigt sted at overnatte i London i august måned. Så vidt jeg
lige
kan finde ud af er Generator London og Wake Up London det absolut
billigste?
Vi stiller ikke de store krav, men kunne alligevel godt tænke os at høre
om
nogen kender de 2 hoteller og har boet der? Eventuelle alternativer i
samme
prisklasse er selvfølgelig yderst velkomne.

Mvh,

Lars

Fra : Jette

Dato : 26-04-06 09:28

"Lars Bjerregaard" <lars.bjerregaard@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme
> prisklasse er selvfølgelig yderst velkomne.

Prøv evt. http://www.piccadillyhotel.net/. Har selv boet der. Det er på
ingen måde luksuriøst, men det er rent og supercentralt.

vh/ Jette

Fra : Thomas H.

Dato : 26-04-06 13:21

"Jette" <jehSLETandersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv evt. http://www.piccadillyhotel.net/. Har selv boet der. Det er på
> ingen måde luksuriøst, men det er rent og supercentralt.
>
> vh/ Jette

Ja, Piccadilly Backpackers Hotel kan jeg også godt anbefale - jeg boede der
en uges tid i 2003 sammen med 3 andre, og det ligger, som Jette også nævner,
rigtig centralt. Bla. grænser det op til Soho, som er fyldt med spisesteder,
gå-i-byen-steder osv. Jeg brugte næsten ikke mit travelcard den uge, da det
meste lå inden for gå-afstand fra Piccadilly Circus Der skal dog nævnes,
at der ikke er bad og toilet på de fleste af værelserne (dog en håndvask),
men dette kan findes på gangen istedet.

Mvh.
Thomas

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 27-04-06 13:02

> Prøv evt. http://www.piccadillyhotel.net/. Har selv boet der. Det er på
> ingen måde luksuriøst, men det er rent og supercentralt.

Tak for linket. Det hotel havde jeg ikke hørt om før. Faktisk er det en
smule billigere end de andre 2 og ser umiddelbart lidt flottere og nyere
ud
på deres hjemmeside. Beliggenheden gør det bestemt også attraktivt. Jeg
tror
det bliver det vi vælger...

Tak til dem der har svaret i tråden.

Mvh,

Lars

Fra : T.

Dato : 27-04-06 16:06

> [...]
> ud
> på deres hjemmeside. Beliggenheden gør det bestemt også attraktivt. Jeg

Hej Lars og andre

Har hørt noget om at det hotel er ved at lukke, bygningerne skal bruges til
noget andet.
Kan godt være at det først er fra næste år.

Hilsen

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 27-04-06 08:51

"Lars Bjerregaard"
> [...]
> samme
> prisklasse er selvfølgelig yderst velkomne.

Jeg boede på The Generator i 2003, da jeg var 19. Det var et rigtig
festhostel, men det er jo hvad man selv vælger. Jeg havde det i hvert fald
super sjovt, med en masse fede mennesker. Er I afsted i en stor gruppe,
kommer I jo alligevel til at dele dorms, og så bliver det i hvert fald ikke
et problem.

Derudover har jeg boet på Wake Up (Sydney). Det var nyt, centralt og rigtig
"fint". Derudover havde de også en fed bar I Australien tilhørte de dog
den dyre ende, og tiltrak en bestemt type backpackere, så vi søgte ud til
nogle mere lurvede hostels efter et par dage - Om det kan sige noget som
helst om dét i London, ved jeg selvfølgelig ikke.

God tur!
Venlig hilsen
Lars Lauridsen