hyggeligt "zimmerfrei" i Tyskland ???
Fra : JS

Dato : 17-04-06 21:54

Hejsa

Da vi skal køre til Bibione i Juli måned, vil vi på vejen ned tage en
overnatning.
Er der nogen der kan anbefale et hyggeligt, godt Zimmerfrei/pension til en
rimelige penge og som er på vejen til Bibione i Italien - skal nok være i
Sydtyskland...

Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 18-04-06 11:26

"JS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev

> [...]
> en rimelige penge og som er på vejen til Bibione i Italien - skal nok være

Det er næsten hovedløst at skulle komme med anbefaling på et godt sted hvor
I skal være een nat, for alle de Zimmerfrei som jeg igennem tiden har
benyttet over hele Tyskland har alle været en udsøgt oplevelse. Så min
anbefaling er er at, kør af motorvejen når I ikke gider race mere, find en
landsby og se om der er ledige værelser på byens hotel, der som regel er et
lille familie ejet hotel, så går man aldrig galt i byen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Gunnar007

Dato : 18-04-06 18:56

> [...]
> landsby og se om der er ledige værelser på byens hotel, der som regel er
> et lille familie ejet hotel, så går man aldrig galt i byen.

Og det er nu ganske sandt, men rejser i, i høj sæsonen, så kan det lille
familie ejede hotel være ganske optaget.
Derfor har jeg nu i 3 år altid reserveret i god tid, for ikke at ende på et
skummelt gasthof, ved siden af et sindsyge hospital, som vi prøvede en gang.

Vi overnatter nu her :
http://www.landgasthof-friedrich.de/gasthof_metzgerei_friedrich.htm
Ca 5 timer syd for Rostock.

Dobbeltværelse + et barn, inkl morgenmad 42?

Hilsen G