Årsrejseforsikring - verden?
Fra : Nicolai

Dato : 12-04-06 16:20

Mit nuværende forsikringsselskab tryg vil have 3400,- / året for en indbo MED
årsrejseforsikring...

Vildt ...

Hvor finder jeg det samme billigst? Er alka bedste bud?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Søren.K (7400 Hernin~

Dato : 12-04-06 17:01

>Mit nuværende forsikringsselskab tryg vil have 3400,- / året for en indbo MED
>årsrejseforsikring...

Hvad dækker den? Hvilket beløb?
Top Danmark giver jeg ca. 1200 kr. hos (ekskl. årsrejse forsikring,
som jeg har via Mastercard for 995 kr/år)

Min indbo forsikring dækker op til 300.000 (heraf 75.000 til special
indbo: it udstyr o.l)

Fra : Nicolai

Dato : 13-04-06 00:24

> Top Danmark giver jeg ca. 1200 kr. hos (ekskl. årsrejse forsikring,
> som jeg har via Mastercard for 995 kr/år)

Er det standard mastercard-tilbud?

Fra : Søren.K (8900 Rande~

Dato : 13-04-06 11:03

www.sparnord.dk/mastercard
- jeg er da godt nok kunde i banken i forvejen - antager man skal
være kunde hos dem. Men jeg var lige inde på www.alka.dk og der kunne
man også tegne en forholdsvis billig års-verdens-rejse forsikring (men
dem nævnte du vidst også selv)

Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 12-04-06 18:01

Lån og spar bank kører med et ret godt tilbud med mastercard og
årsrejseforsikring for 75 kr/mdr. Det er værd at kigge på.
Nogle fagforeninger blandt andet IDA har en ekstra rabataftale med lån og
spar så man giver 300 kr/år for dette tilbud.

Mvh
Morten Mandrupsen

Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 12-04-06 18:04

Her er forresten et link: https://www.lsb.dk/lsb/

Fra : Jens G

Dato : 12-04-06 19:37

On Wed, 12 Apr 2006 17:20:04 +0200, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Mit nuværende forsikringsselskab tryg vil have 3400,- / året for en indbo MED
>årsrejseforsikring...

Du må snakke med Tryg. De har lige ringet til os idag og fortalt at de
ville være de bedste og billigste, så mon ikke du kan få prisen ned.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Larsen

Dato : 12-04-06 22:46

Årsrejse-tilbud fra Tryg: 1291,- med afbestillingsforsikring. Hele verden.
Netop modtaget igår.

J Larsen

Fra : Nicolai

Dato : 13-04-06 00:25

> Årsrejse-tilbud fra Tryg: 1291,- med afbestillingsforsikring. Hele verden.
> Netop modtaget igår.

Troede bare det kunne gøres billigere som en del af min indbo.

Det ender i 3400,-

Fra : Nicolai

Dato : 13-04-06 00:24

> Du må snakke med Tryg. De har lige ringet til os idag og fortalt at de
> ville være de bedste og billigste, så mon ikke du kan få prisen ned.

De afviste blankt da jeg fortalte at alka var halv pris.

Fra : jane

Dato : 13-04-06 17:43

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in

> Mit nuværende forsikringsselskab tryg vil have 3400,- / året for en
> indbo MED årsrejseforsikring...
>
> Vildt ...
>
> Hvor finder jeg det samme billigst? Er alka bedste bud?

Det tror jeg du gør her, pr år Kr.635 og det er incl. afbestilling og
gælder rejser i hele verden.

http://www.jyskebank.dk/privat/privatkunde/dagligokonomi/kort/kort/jyskemas
tercard/135289.asp

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Nicolai

Dato : 13-04-06 22:03

> Det tror jeg du gør her, pr år Kr.635 og det er incl. afbestilling og
> gælder rejser i hele verden.
>
> http://www.jyskebank.dk/privat/privatkunde/dagligokonomi/kort/kort/jyskemas
> tercard/135289.asp

Tror lige jeg skal snakke med Jyske.

Tak for link.

Fra : jane

Dato : 14-04-06 16:23

> Tror lige jeg skal snakke med Jyske.

God ide. Jeg kan tilføje at jeg har haft brug for forsikringen, og de
betalte promte uden nogen som helst problemer.

--
Venlig hilsen
Jane