Ilulissat
Fra : Filip

Dato : 11-04-06 08:24

Hej

Jeg er med i en konkurrence hvor man skal svare hvad den verdensberømte
gletcher i Ilulissat hedder.

Tak for hjælpen

Filip

Fra : Gunnar007

Dato : 11-04-06 09:01

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er med i en konkurrence hvor man skal svare hvad den verdensberømte
> gletcher i Ilulissat hedder.
>
> Tak for hjælpen

Det var da så lidt !

Hilsen G

Fra : deepbluesky

Dato : 11-04-06 09:11

Filip wrote:

> Jeg er med i en konkurrence hvor man skal svare hvad den
> verdensberømte gletcher i Ilulissat hedder.

Sermeq Kujalleq (Jakobshavn Isbræ).

/JAF

Fra : Aksel

Dato : 12-04-06 12:15

"deepbluesky" <freshair@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sermeq Kujalleq (Jakobshavn Isbræ).
>
> /JAF

Nu sender fillip sikkert præmien videre, han ahr da ikke selv fortjent den

Hilsen Aksel

Fra : Filip

Dato : 12-04-06 14:57

> Nu sender fillip sikkert præmien videre, han ahr da ikke selv fortjent den
>
> Hilsen Aksel

Og hvad så! Du er bare misundelig. Der er jo ingen garanti for at man vinder
en konkurrence, så hvad er dit problem?

Filip

Fra : Jonas

Dato : 17-04-06 11:01

Kære JAF,

Tak for dit svar!

Jeg er med i samme konkurrence som Filip! Hvis jeg vinder, så sender
min kone og jeg et postkort til dig fra Gletcheren!

Kære Filip,
Tak fordi du spurgte Aksel! Hvis du vinder, kunne du tage JAF med, da
præmien jo er en tur for to!

Mvh
Jonas

Fra : deepbluesky

Dato : 17-04-06 11:24

Jonas wrote:

> [...]

> Kære Filip,
> Tak fordi du spurgte Aksel! Hvis du vinder, kunne du tage JAF med, da

Tak skal du have, Jonas, for din venlighed. Jeg har været genbo til den i
flere år (Ilulissat betyder isfjeldene på grønlandsk), kørt ind til den på
hundeslæde utallige gange og fisket på Isfjorden med langline (1200 m dyb)
sammen med de lokale fangere, lige som jeg har overfløjet den i helikopter
flere gange. Jeg overnattede engang på hundeslæde på Isfjorden i -41 grader.
Så måske en anden mere fortjener den helt unikke oplevelse, som ikke lader
sig beskrive med ord. Held og lykke, jeg håber I vinder begge to.

Mvh
JAF