Hua Hin
Fra : tr

Dato : 09-04-06 12:25

Hej
Vi planlægger en tur med Bravo Tours til Hua Hin til oktober, nogen der har
erfaringer med selskabet og også Hua Hin?

Mvh tr

Fra : Peter Loumann

Dato : 09-04-06 20:33

On Sun, 9 Apr 2006 13:24:34 +0200, tr wrote:

> Vi planlægger en tur med Bravo Tours til Hua Hin til oktober, nogen der har
> erfaringer med selskabet og også Hua Hin?

Jeg er ikke helt klar over om du kun spørger om kombinationen Bravo
Tours+Hua Hin, eller om det er to spørgsmål. Jeg ta'r chancen: Hua Hin:

Jeg bryder mig ikke særlig om stedet. For mig er det for lidt thai og for
meget Costa del Sol. I mine øjne er strandene langtfra Thailands bedste og
priserne vel høje. Men hvis man vil kombinere strandferie med by og
shopping er det velvalgt. Og der er glimrende spisesteder, især seafood,
kombineret med et fint (nat)marked. Turisthoteller direkte til stranden er
familevenlige.

Vær opmærksom på at vejret på den side af golfen (Samui, Hua Hin) i
oktober-november kan være noget vådt og blæsende.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : tr

Dato : 09-04-06 22:13

> Jeg er ikke helt klar over om du kun spørger om kombinationen Bravo
> Tours+Hua Hin, eller om det er to spørgsmål.
Det var sådan set 2 spørgsmål, men det du svarede var det jeg søgte, det
andet var om Bravo Tours

Tak for svaret

Fra : VH

Dato : 10-04-06 18:11

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Vi planlægger en tur med Bravo Tours til Hua Hin til oktober, nogen der
> har erfaringer med selskabet og også Hua Hin?
>
> Mvh tr
>Nu skal man altid være varsom med en meningsmåling på et par stykker eller
>10, Hua Hin er efter min mening et dejligt sted til afslapning, og
>udflugter, stranden ved byen og hotel Sofitel er den fineste brede
>sandstrand.

God tur / VH

Fra : tr

Dato : 10-04-06 22:32

"VH" <evinklerfjern@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> "tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

> God tur / VH
>takker for svarene, jeg tror det bliver Hua Hin, jeg har før rejst nordpå,
>med rygsæk oppe omkring Bermuda trekanten og det er en anderledes tur.
Mvh tr

Fra : Elvis

Dato : 11-04-06 18:05

Øhh... Mig bekendt ligger Bermuda trekanten ikke lige i Thailand??? Hehe...

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-04-06 21:41

On Mon, 10 Apr 2006 19:11:24 +0200, VH wrote:

> "tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

>Nu skal man altid være varsom med en meningsmåling på et par stykker eller
>10,

Enig. Jeg prøvede også at se fordelene.

>stranden ved byen og hotel Sofitel er den fineste brede sandstrand.

Måske. Ud for Hilton og til og med en del af Sofitel er der en del sten med
skarpe skaller som jeg har revet mig til blods på. Lidt længere mod syd ser
den bedre ud. Men for mig er en fin tropisk strand ikke en bred sandørken
med turisthoteller på fladt land bagved og en masse folk der vil sælge mig
noget til overpris, og vand der ikke er ultra klart. Jeg vil hellere ha' en
fredelig strand, bred eller smal, med kokospalmer og sukkulenter og
glasklart azurblåt eller smaragdgrønt vand, gerne med lidt koraller i
nærheden.

Jeg har også været lidt træt af at f.eks. tuk-tuk ville ha' 100 baht for
hvad som helst, et beløb man på det tidspunkt ku' køre i taxi gennem det
halve Bangkok for.

Hua Hin er Thailand light. En mellemting mellem Thailand og Pataya .

Men folks ønsker er forskellige. Jeg har også nævnt de positive sider. Når
jeg nu og da overvejer en bolig i Thailand, vinter eller helårs, er Hua Hin
en kandidat. På grund af faciliteterne og den forholdsvis lette forbindelse
til Bangkok.

> God tur

Også herfra.

Wenn die Nonnen jodeln in den Klöstern
Dann fängt es an zu östern

Fra : ostlund@sol.dk

Dato : 16-04-06 08:33

Hej.
Har rejst med Bravo-tours, godt nok ikke til Thailand,men til Azorerne,
der var en god service, hele vejen igennem,
Har været i Hua Hin 3 gange, men der er meget forandret fra vi var der
første gang, efter min mening er det blevet for meget "gedemarked " og
for lidt Thailand , det kommer jo helt an på hvad man søger, Cha-am
er fredeligt ca. 17 km. uden for Hua hin, men det var sjælden mulighed
for at bade da bølgerne var høje og der er en stærk understrøm.
God tur.
Jytte

Fra : tr

Dato : 18-04-06 22:17

Hej
Takker for alle svarene, dejligt at høre de forskellige meninger om stedet
Vi har bestilt og skal afsted i 22 dage de 3 første i Bangkok
venlig hilsen tr