Ungarn eller Prag.
Fra : Stefanie

Dato : 06-04-06 08:27

Vi er et ungt par som skal på kør selv ferie i år, men er lidt i tvivl om
hvor vi skal hen.

Vi søger ikke noget bestemt i ferien andet end at pusterum hjemmefra, og så
må det gerne være billigt, mad, øl, tøj osv.

Vi skal afsted i slutningnen af august, det bliver nok en uges tid og så
plus kørsel.

Så hvor tager vi hen?

Foreslag til hoteller og lign er meget velkommen.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 06-04-06 16:55

Stefanie <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev:
> [...]
>må det gerne være billigt, mad, øl, tøj osv.
>
>Vi skal afsted i slutningnen af
>august, det bliver nok en uges tid og så

Æbler eller pærer - det er to helt forskellige rejsemål. Prag er
en pragtfuld by, hver der er meget at se, og så er der ikke så
langt som til Ungarn. Ungarn er et anderledes land, meget flot
og varieret, her kan man få en dejlig ferie ved Balaton søen, og
så er der ikke langt til Budapest.
Prøv at bestille Dansk Fri Ferie`s katalog, der finder i de
bedste hoteller, lejligheder til gode priser.
Skulle i vælge Balaton, ligger der i Balatonfûred et pragtfuld
hotel der hedder Annabella, der er uden-og indendørs pool, bar
restaurant, privat strand og mange muligheder for udflugter. Kan
anbefales. findes nemt på nettet.
"Allways look at the bright side of life"

Fra : LL

Dato : 07-04-06 08:41

Hej.
Jeg var i Prag sidste år og det var den bedste oplevelse jeg har haft i lang
tid. Vi var to veninder afsted og vi boede rigtigt billigt på et flydende
hotel (botel) ved floden nær Karlsbroen. Maden var EKSTREM billig og lækker
og øllene ligeså Der var meget kultur og flotte bygninger, så hvis man
ikke er til det, kan det være man synes det er lidt kedeligt. På den anden
side set var der virkelig mange lækre og fine butikker af alle mulige slags,
så jeg tør godt anbefale det til alle aldre.
Mvh

Fra : Rune Larsen

Dato : 09-04-06 11:58

Hvis ikke I har været i Prag før, så tag dertil på kør-selv, fordi der
er kortere end til Ungarn. Bjergene ved den Polsk-Tjekkiske grænse er
iøvrigt meget smukke.
Så kan i altid se om i har lyst til at køre helt til Ungarn næste år,
eller måske flyve til Budapest, som kan gøres ret billigt.

Mvh Rune