mødetid i lufthavn...
Fra : kh

Dato : 05-04-06 07:20

Hvad tid er det fornuftigt man møder til chekin, når man tager til USA -
Kastrup via London.

Karsten

Fra : Jesnes

Dato : 05-04-06 08:10

"kh" <espensen.hou@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad tid er det fornuftigt man møder til chekin, når man tager til USA -
> Kastrup via London.
>
> Karsten

Der står en tid på din billet, men kom mindst en time før.

Sørg også for der er et par timer mellem flyene i London, for det kan tage
et par timer at komme fra den fjerne terminal, gennem sikkerhedstjek og hen
til USA flyet.

PS god tur

Fra : Holst

Dato : 05-04-06 08:13

kh wrote:

> Hvad tid er det fornuftigt man møder til chekin, når man tager til USA -
> Kastrup via London.

Checkin udenrigs er sædvanligvis mindst 1 time før afgang. Afhængig af
tidspunktet kan du forvente kortere eller længere kø, inden du kan komme
frem til chechinskranken.

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 05-04-06 10:48

"kh" <espensen.hou@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad tid er det fornuftigt man møder til chekin, når man tager til USA -
> Kastrup via London.
>
> Karsten

Hej Karsten,

Jeg gætter på at du skal flyve med British Airways, da du skal via London,
og så ser tiderne for check-in således ud:

Check-in times for Copenhagen:
Check-in opens 2 hours and 15 minutes before scheduled departure
Check-in closes 30 minutes before scheduled departure

Kilde: http://www.britishairways.com/travel/chkinf/public/en_dk

Husk også, at du har mulighed for at checke ind på nettet! Det sparer dig
ikke tid i køen - for du skal stadig aflevere bagagen ved skranken - til
gengæld er du sikker på at få de pladser på flyet du gerne vil have.

Se mere her:
http://www.britishairways.com/travel/olciboard/public/en_dk?prim=onlinecheckin.

Fra : kh

Dato : 05-04-06 12:30

Tak for oplysningen - det er først om nogen tid - men det er godt at vide...
Karsten