Amerika-Eksperten
Fra : Inge

Dato : 04-04-06 22:07

Da jeg ikke har fået respons på min første mail, vil jeg her spørge på en
anden måde. Vi overvejer en rejse til Canada med Amerika-Eksperten, men da
vi ikke kender selskabet, vil jeg spørge, om der er nogen, der kender eller
har rejst med dem? Det skulle jo gerne blive en god tur.

M.v.h.
Inge

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 05-04-06 06:11

> [...]
> vi ikke kender selskabet, vil jeg spørge, om der er nogen, der kender
> eller har rejst med dem? Det skulle jo gerne blive en god tur.

Jeg kan ikke hjælpe med Amerika-eksperten, men jeg vil sige, at man meget
nemt selv kan arrangere turen. Det bliver en del billigere på den måde. Vi
har selv været der, og I kan godt glæder jer. Det er fantastisk!!

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
.... påsketur til Israel .....

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 05-04-06 19:15

"Inge" <3hundassy@oncable.dk(fjern 3hund)> skrev i en meddelelse

> [...]
> vi ikke kender selskabet, vil jeg spørge, om der er nogen, der kender
> eller har rejst med dem? Det skulle jo gerne blive en god tur.

Som Kenneth allerede har svaret: Arrangér det hellere selv.
Canada og USA er lige lette at rejse i, og landene er nærmest bygget til den
rejsende, dvs moteller, fastfoodkæder og tankstationer i udkanten af alle
byer.Selv de små.
Man kan f.eks.få et rejsselskab til at hjælpe med flybilletterne, og måske
billeje og et par overnatninger, men det er så nemt at gøre det hele selv
over nettet.
Jeg er netop vendt hjem efter 2 uger i USA, hvor jeg bookede flybiletter og
billeje gennem Mr.Jet, og diverse overnatninger direkte på motellernes
hjemmesider.
I kan desuden finde så meget info. om alle seværdigheder på nettet også, så
hvorfor betale andre for det.
Bare spørg, hvis der er noget I vil vide.Jeg har rejst i det meste af USA og
Canada, og mener at kunne svare på det meste.
Mvh Niels Hejnfelt