Jordomrejse
Fra : Christian Engsrøm

Dato : 04-04-06 19:49

Overvejer at skal en tur rundt om vores dejlige jord, så er der nogle der
har nogle gode forslag til hvor og hvad man skal se?

Turen går nok til Brasilien, Mexico, Usa, New Zealand, Australien, Thailand,
og måske Kina og (eller) Japan.

Christian Engstrøm

Fra : Ole

Dato : 04-04-06 21:45

"Christian Engsrøm" <chreng@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>

> Turen går nok til Brasilien, Mexico, Usa, New Zealand, Australien,
> Thailand, og måske Kina og (eller) Japan.

Hej

Der er mange steder, der ville være oplagte. Måske kan du hente noget
inspiration her http://www.hillmanwonders.com/

Ole

Fra : Christian Engsrøm

Dato : 05-04-06 19:02

"Ole" <websurfer@webhiker.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hej
>
> Der er mange steder, der ville være oplagte. Måske kan du hente noget

Tak skal du ha det kan jeg bruge

Fra : Nicolai

Dato : 05-04-06 16:01

> Turen går nok til Brasilien, Mexico, Usa, New Zealand, Australien,
> Thailand, og måske Kina og (eller) Japan.

Gode valg. Overvej Fiji som mellemlanding mellem NZ og USA - det koster ikke
xtra at stå af flyet. Vi blev der i 10 dage og dykkede.

ellers - Australien holder max. Skal du dykke?

Fra : Christian Engsrøm

Dato : 05-04-06 19:06

> Gode valg. Overvej Fiji som mellemlanding mellem NZ og USA - det koster
> ikke xtra at stå af flyet. Vi blev der i 10 dage og dykkede.
>
> ellers - Australien holder max. Skal du dykke?

Ok har ikke noget dykker diplom men det kan vel skaffes inden jeg rejser.

Fra : Nicolai

Dato : 06-04-06 04:22

> Ok har ikke noget dykker diplom men det kan vel skaffes inden jeg rejser.

Vi tog det dernede - det kan anbefales.

Fra : Christian Engsrøm

Dato : 06-04-06 18:50

> Vi tog det dernede - det kan anbefales.