"Brug Microsoft Office Word 2003 til at re~
Fra : Peter Jensen

Dato : 02-04-06 08:35

Hej,

Hvad får jeg ud af at have denne sat til, eller hvad mister jeg ved at
fjerne denne funktion? Som jeg ser det, er det stavekontrol og at bliver
lavet om det en rigtig smiley. Andre ting?

Jeg har set hvor meget processor kraft winword.exe tager blot til denne
funktion og overvejer at slå den fra, men er det en god idé at slå denne
funktion fra? Fordele og ulemper ved denne funktion?

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 02-04-06 09:45

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> funktion og overvejer at slå den fra, men er det en god idé at slå denne
> funktion fra? Fordele og ulemper ved denne funktion?

Jeg går ud fra at du bruger outlook?
Jeg holdt op med at bruge word til mail for mange
år siden, i Outlook og HTML postformat kan du lave
næsten hvad som helst, så hvis du kan leve uden en smiley
Du kunne jo bare sætte en rigtig smiley ind i mailen.
Du mister ikke stavekontrollen selv om du "kun" bruger outlook.
Bjarne