Når man kysser sin Gode vens kone
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-04-06 04:09

jeg er næsten lige kommet hjem fra fest - Nå men alt taget i
betragtning en udemærket komesammen om end den slås lidt med min
signatur - anyway ... jeg har i de sidste 20 år kørt sådan et sjovt
spil med en af mine nære venners kærste og nu kone hvor jeg flirtede
med hende også blev han "skide sur" og det synes jeg jo var skide
sjovt - da det altid har ligget i mellem linjerne at det var en joke -
nå men han var så ikke med til den fest her i aften så jeg drillede
hende lidt af gammel vane ( hun kan godt li det ) nå så skulle jeg med
den sidste bus hjem - så stak jeg hovedet ned til hende også plejer
hun at dreje hovedet inden jeg kysser hende på munden - men fanme nej
hun lagde en hån dom nakken på mig og kyssede mig ikke wildt men -
afligevel nok til at jeg tænkte det var_satens ...

men osm jeg sider og tænker tilbage over dette party så var det i
grunden en succes jeg fik mærket mine veninders bryster efter for at
mærke om de stod som de skulle ( har gjort det i årevis ) ... men jeg
havde egentligt fået den ide at jeg måske var blevet for gammel til
den slags .. Men Øhh nej ....
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-04-06 09:32

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærke om de stod som de skulle ( har gjort det i årevis ) ... men jeg
> havde egentligt fået den ide at jeg måske var blevet for gammel til

Man skal altid inden man gør den slags, overveje hvordan man selv ville have
det hvis det var med omvendt fortegn. Har man med god sindsro kunne sige at
man ikke ville have spor imod at ens bedste ven flirtede og kyssede på ens
kone - ja så kan man vel sige at ens moral kan have det godtnok.

Kan man derimod ikke sige det, skulle man afholde sig fra at gøre den slags,
eftersom man så er en dårlig ven og kammerat. Og her tæller ikke, at "konen
jo gerne ville".

Derudover er vel ikke særligt usædvanligt at din vens kone lige ville tjekke
efter om nu det var en joke, og dermed blive bekræftet. Den slags har alle
vel behov for i ny og næ. Dermed også sagt at man nok derudover ikke skal
lægge mere i det end som så!

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-04-06 15:34

On Sun, 2 Apr 2006 10:31:58 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> [...]
>man ikke ville have spor imod at ens bedste ven flirtede og kyssede på ens
>kone - ja så kan man vel sige at ens moral kan have det godtnok.

ja hvis det var en af mine nære venner ville jeg nok tage det med ro

>Kan man derimod ikke sige det, skulle man afholde sig fra at gøre den slags,
>eftersom man så er en dårlig ven og kammerat. Og her tæller ikke, at "konen
>jo gerne ville".

nej men som jeg skrev så kom det lidt bag på mig da vi har leget den
her leg i 20 år - men hele pointen ved legen er at jeg flirter og hun
afviser

>Derudover er vel ikke særligt usædvanligt at din vens kone lige ville tjekke
>efter om nu det var en joke, og dermed blive bekræftet.

Nahh mon ikke hun ville have tjekket det bare en gang over de
forgangne 20 år før i går ?

> Den slags har alle
>vel behov for i ny og næ. Dermed også sagt at man nok derudover ikke skal
>lægge mere i det end som så!

jamen jeg tager det med stoisk ro - det kan såmænd ikke udelukkes at
hun gjorde det for at tage pis på mig ...

min ven er nu heller ikke så jaloux mere de har trods alt fået 2 børn
og er blevet gift og den er sevet ind det er en joke.

men de første mange år led han en del :) ... det kommer sig sikkert af
før jeg lærte ham at kende da havde jeg en lille flir med hans
daværende kærste ... det var såmænd ikke noget særligt hun var kommet
for sent til bussen havde ingen penge og var i ubeskirveligt dårligt
humør da jeg fandt hende i 1985 - nå jeg tog hende med mig og afodrede
hende på en resturant også tog vi hjem til mig - hvor jeg reciterede
mine underestregninger i Camus faldet som jeg lige havde læst vi drak
noget vin og havde det gevaldigt hyggeligt også tog hun hjem uden der
skete der ikke mere - det var egentligt sådan jeg lærte ham at kende -
da han hendvendte sig til mig og bad mig om at holde mig fra hans
kærste - jeg forklarede at der ingen ting var sket ( aner ikke hvad
hun har sagt til ham ) men selvf ville jeg da respektere hans ønske -
men siden da har han været af den overbevisning at jeg det forige årh
største kusse tyv - syret efter som han for 9 ud af 10 kvinder til at
smelte og det gør jeg altså ikke - jeg kan snakke mig til en del - men
jeg har næppe givet fremmed kvinder nervesamenbrud over jeg ikke lige
ville.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-04-06 22:00

Du svarer ikke på det centrale spørgsmål om hvorvidt du ville have det hvis
de omtalte hændelser var med modsat fortegn. Den lakmusprøve er altid god at
tage.

Ville det genere dig eller ej?

Den anden anskuelse som du lægger for dagen får alt for let karakter at
selvsøberi.

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-04-06 22:20

On Sun, 2 Apr 2006 22:59:56 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

Hi Fran du bund citere hvilket gør dit indlæg lidt uoverskueligt så
for fremtiden svar under den sætning du svare på slet det du ikke
svare på ... det er nu en gang den måde hvorpå det fungere bedst
det er ikke en perosnlig kretik af dig der er mange der gør det og har
gjort det --- men i en usnet debat er det temligt kaotisk da man ikke
eksakt kan se hvad det er der refereres til men lad os prøve

>Du svarer ikke på det centrale spørgsmål om hvorvidt du ville have det hvis
>de omtalte hændelser var med modsat fortegn. Den lakmusprøve er altid god at
>tage.

jamen det svarede jeg da på hvis det var en af mine nære venner der
flirtede med en kvinde af min så ville jeg tage det med ro jeg har
kendt de gutter i 20-25 år de ville ALDRIG gå i kanene med en kvinde
af min.

>Ville det genere dig eller ej?

som sagt nej - en fremmed ville sikkert få en på kæben

>Den anden anskuelse som du lægger for dagen får alt for let karakter at
>selvsøberi.

det forstår jeg ikke hvad du mener med forklar ?

Fra : Henri Gath

Dato : 05-04-06 14:40

> [...]
> mærke om de stod som de skulle ( har gjort det i årevis ) ... men jeg
> havde egentligt fået den ide at jeg måske var blevet for gammel til

*Gaaaaaabb*