Musik - Dusk till Dawn....
Fra : Bo G. Christensen

Dato : 02-04-06 01:49

Hvem kan huske ?!?

Cheech Marin fungerer som opråber foran Titty-twister, hvor han står og
råber
noget om "Yellow pusse - Black Pussy......."

Det blev samplet og brugt i sang, men med hvem, og hvad hedder den, nummeret
var meget på den sommer omkring 199?

Best regards !

Bo

Fra : Thomas

Dato : 02-04-06 01:48

"Bo G. Christensen" <bgc@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget om "Yellow pusse - Black Pussy......."
>
> Det blev samplet og brugt i sang, men med hvem, og hvad hedder den,

Jeg tror nok det var Balloon med sangen som bare hed Pussy Lovers

Fra : Optimus Prime

Dato : 03-04-06 07:43

Thomas skrev:
> Jeg tror nok det var Balloon med sangen som bare hed Pussy Lovers

Det er den - har den som single