Suzuki FZ 50,skal køre hurtiger..,-
Fra : mvama

Dato : 01-04-06 22:58

har en suzuki FZ50,hvordan får jeg den til at køre hurtiger.sider der en
begranser,et eller ander sted jeg kan fjerne,jeg har tjækket
udstødningen,der er ik nogen..hvad med tæningen,sider der en begranser
der..men kan vel ikke gøre noget ved cylindernen eller stemplet..for jeg
gider ikke købe noget tun til den.der må være en løsning..,- mvh
m.v.a.m.a

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 08:35

"mvama" <mvama@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der..men kan vel ikke gøre noget ved cylindernen eller stemplet..for jeg
> gider ikke købe noget tun til den.der må være en løsning..,- mvh

Du kan starte med at skifte studsen til en 16mm, men det er ikke nemt, hvis
den da ikke har været afmonteret før - den er nemlig monteret med knækbolte
som original. Søg lidt på google, så finder du nogle tricks til at file lidt
på stemplet, polere skyllekanalerne, plane topstykket osv. Du skal bare vide
på forhånd at der ikke er noget rigtigt potentiale i FZ50-motoren. Det er en
rigtig god og solid motor, men det bliver aldrig en racer.

Fra : jama

Dato : 02-04-06 11:08

"Brian A" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bare vide på forhånd at der ikke er noget rigtigt potentiale i
> FZ50-motoren. Det er en rigtig god og solid motor, men det bliver aldrig

Tak for svaret, jeg vender tilbage,hvis jeg har mere at spørge om.
Mvh. mvama

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 14:45

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse