Gødning græsplæne og klipning af roser:
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 22:29

Hej med jer,

Hvornår kan/skal jeg gøde vores græsplæne?

Hvornår skal jeg klippe vores roser ned?

På forhånd tak

Bo

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-04-06 07:07

On Sat, 1 Apr 2006 23:28:44 +0200, "EJSMB" <ejsmb(A)privat.dk> wrote:

>Hvornår kan/skal jeg gøde vores græsplæne?

Snart - en uges tid eller to, så kan den gødes første gang.

>Hvornår skal jeg klippe vores roser ned?

Anden halvdel af april er et godt tidspunkt.

God arbejdslyst

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 08:59

> Snart - en uges tid eller to, så kan den gødes første gang.

> Anden halvdel af april er et godt tidspunkt.
>
> God arbejdslyst
> --

Tak for det og for hjælpen.

MVH

Bo

Fra : Aksel

Dato : 02-04-06 12:08

"EJSMB" <ejsmb(A)privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> Hvornår kan/skal jeg gøde vores græsplæne?
>
> Hvornår skal jeg klippe vores roser ned?
>
> På forhånd tak
>
> Bo
Roser skal klippes ned på dronningens fødselsdag.

Hilsen Aksel

Fra : Per H

Dato : 02-04-06 12:37

On Sun, 2 Apr 2006 13:08:22 +0200, "Aksel"
<akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev:

>"EJSMB" <ejsmb(A)privat.dk> skrev i en meddelelse

>Roser skal klippes ned på dronningens fødselsdag.

hvornår er det så

Vh Per

Fra : Jakob Larsen

Dato : 03-04-06 13:11