domination/submission
Fra : JcLind

Dato : 01-04-06 14:03

Er her een, der har prøvet at være weekendkærester, men alligevel
prøvede at køre Ds-forhold på langdistance? Jeg skriver ikke Sm for det
er ikke på det "tunge" plan.

Evt een med erfaring, der kan komme med idéer til langdistance-forhold.

VH jakob

Fra : Zeus

Dato : 02-04-06 22:33

Hej Jacob!

Søgte faktisk på LAT(Living apart together), men faldt så lige over
"Ds". Ikke så tit jeg ser denne betegnelse, men som regel altid SM.
Jo jeg har et par erfaringer som jeg gerne deler med andre Ds-par.
Jeg har gennem næsten et helt år, været i et forhold magen til
jeres... Ds og longdistance.
Det som det handler om er, at gøre tiden hvor i ikke er sammen
spændende/pirende. Nu fremgår det ikke af dit indlæg om du er D'er
eller s'er, men hvis du er D'er kan du f.eks. via tale, mail eller SMS
forberede hende på hvad der skal ske, når i skal mødes næste gang.
Oftes er det spændingen/forventningen om hvad der skal ske der er
frækkest.... Husk på at sex starter i hjernen!
Du skal i deltaljer fortælle hende hvordan du har tænkt dig at bruge
hende. Kommer du i tanke om, at du mangler et redskab kan du passende
sende hende i byen for selv, at købe dette. Fortæl hende hvordan hun
skal være klædt til næste møde, hvordan håret skal sidde, hvilken
farve læbestift, at hun skal være "ren".... osv....
Et andet lille tricks er, at du noterer ting hun har gjort eller sagt,
som du ikke synes om, så du efterfølgende kan "straffe" hende i
weekenden....
Udforsk hinandens lyster og grænser på ord... Gerne pr.mail...

God vind.
Zeus/Bent.

Fra : JcLind

Dato : 08-04-06 07:28

"Zeus" <be-nt@secret.dk> skrev i en meddelelse
Hej Jacob!

[...]

Tak for gode idéer. Det var nemlig det, at få det til at koge i den tid,
man ikke er sammen. Sm er noget fysisk noget, som den ene så skal udføre
alene på den andens ordre. Dine idéer giver grobund for mange flere...

tak for starthjælpen.

Jakob/Master