Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Problem med DVI
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 13:09

Hej,

Jeg er ved at gøre en computer klar. Der skal tilsluttes en LCD Acer AL
1732. Grafikkortet er ATI radeon X550.
Alt virker med analog VGA tilslutning.
Under opstarten kan jeg se et DVI-billede, men det forsvinder når Windows XP
"tager over", derefter er det "no signal" på DVI-indgangen.
Jeg har prøvet at slutte skærmen til min sædvanlige computer (som har samme
grafikkort) her er problemet det samme.

Nogen forslag?

På forhånd tak

Sven Lindhardt

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 13:30

Jeg vil lige tilføje at DVI virker, når man starter i fejlsikret tilstand.

Sven Lindhardt

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-04-06 13:52

> Jeg vil lige tilføje at DVI virker, når man starter i fejlsikret
> tilstand.

Måske har du sat for høj opløsning / refreshrate?
Jeg har selv et Radeon X550 i min maskine, og det kører fint med DVI i
1600x1200.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 14:14

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> wrote in message

> Måske har du sat for høj opløsning / refreshrate?
> Jeg har selv et Radeon X550 i min maskine, og det kører fint med DVI i
> 1600x1200.

Tak for svaret.

Jeg kører 1280x1024, som er skærmens opløsning. Jeg har prøvet med både 60
og 75 hz refreshrate.
Jeg har også pøvet med 800x600, som i fejlsikret tilstand, men nej.