Kører selv ferie, Router, tour, steder, st~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-03-06 17:02

Ja vi skal på kører selv ferie i år.
nu er jeg træt af ikke at kan tåle og flyve så nu bliver det bilen der skal
luftes.
men findes der nolge www sider, hvor man kan se nolge Router med flotte
steder i europa ???.
Og strande vi er et par på begge 30 der godt kan lide at ligge hved
stranden, og om aften går en tur hved vandet og få nået god mad og hører
lidt musik bagefter.
nogle der kender sådan nogle steder europa.
ja hvor skal man søge og på hvad.
håber er der er nolge der har været på nogle gode ture der vil fortælle lidt
om det
også link til www sider.

thomas

Fra : Asle Bjerva

Dato : 31-03-06 19:24

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i melding
> [...]
> ja hvor skal man søge og på hvad.
> håber er der er nolge der har været på nogle gode ture der vil fortælle

Om du ikke er det er et medlemskap i FDM å anbefale. De har en meget
praktisk ruteplanlegger og også en rekke ferdig opplagte ruter for
ferieturer.
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-03-06 20:05

ok fedt tak.
vil se at blive medlem af fdm så.

Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 01-04-06 07:37

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse

> ok fedt tak.

LOL - sæt ikke forventningerne for højt

> vil se at blive medlem af fdm så.

Eller besøg www.fdm.dk - log in finder man jo rimeligt nemt
på bagsiden af medlemsbladet Motor, der jo tilældigvis kan
ses på biblioteket