Søges: foto PUCH Pioneer
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 31-03-06 15:33

Nogen der ligger inde med et foto af en Pioneer i original stand?
Jeg mener at kunne huske at den på et tidspunkt i 80'er var vist i et anders
and blad, eller lign. nogen der evt. har dette og som gider maile eller
poste i dk binaer??
mvh Tonny

Fra : Henning Lund

Dato : 31-03-06 21:05

http://www.2wheeler.dk/ mener Google du kan bruge.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 01-04-06 05:21

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> http://www.2wheeler.dk/ mener Google du kan bruge.

Google er skam forsøgt, det billed der findes på 2wheeler.dk er af en tysker
og i meget lav opløsning, jeg søger et lidt bedre (størrer) billed.

mvh Tp

Fra : Henning Lund

Dato : 02-04-06 10:12

Tonny Poulsen wrote:

> Google er skam forsøgt, det billed der findes på 2wheeler.dk
> er af en tysker og i meget lav opløsning, jeg søger et lidt
> bedre (størrer) billed.

Det var det eneste brugbart jeg umiddelbart kunne finde.

Fra : Henning Lund

Dato : 02-04-06 19:47

Henning Lund wrote:
> Det var det eneste brugbart jeg umiddelbart kunne finde.

Næe da jeg brugte hovedet lidt mere, kom
http://www.123hjemmeside.dk/knallertgalleri frem.