Skærme
Fijala 3554
Xerox
Fra : Kaj

Dato : 31-03-06 13:16

Hej
Jeg har hos min edb-forhandler fåer anbefalet en fladskærm af mærket Xerox.
Er der nogen som kender den? Jeg er ikke stødt på den tidligere. Den skal
bruges til almindeligt arbejde, men desuden ser vi mange billeder på den.
Som 17 tommer koster den 2400 kr og 300 mere, hvis man vil have den med en
plexiglas plade foran, hvilket jeg foretrækker.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 01-04-06 14:29

"Kaj" <kasortastefejl@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har hos min edb-forhandler fåer anbefalet en fladskærm af mærket
> Xerox. Er der nogen som kender den?

Jeg tror det er en god skærm her er en test dog en 19"
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2260

> Som 17 tommer koster den 2400 kr og 300 mere, hvis man vil have den med en
?
> plexiglas plade foran, hvilket jeg foretrækker.

Mener der altid er en glas plade foran ?

http://makeashorterlink.com/?B113314EC

mv
ad der overvejer en Xerox XA7-19I-8

Fra : John

Dato : 02-04-06 16:31

Awul Dasfilshabeda skrev:

ad der overvejer en Xerox XA7-19I-8

Der gjorde jeg også da jeg skulle købe fladskærm. En rigtig flot skærm,
men reflektionerne i glasset er for irriterende, så jeg droppede den igen.

Mvh

John

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-06 23:00

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men reflektionerne i glasset er for irriterende, så jeg droppede den igen.

Enig i det - vi har en på arbejdet- skidflot med voldsomt hæmmet af
lysindfald som gør den knap så anvendelig

/FL