"HVEM VIL ELSKE MINE BØRN"
Fra : irene

Dato : 30-03-06 22:39

Hej....Er der nogen her der kan hjælpe mig frem til denne skønne og gribende
film fra 1983 med Ann-Margret: "HVEM VIL ELSKE MINE BØRN"-
Jeg har snart prøvet alt nu....
Hilsen Irene

Fra : Peter Heide

Dato : 30-03-06 23:59

"irene" <15ABirenelp@webspeed.dk(fjern15AB)> skrev i en meddelelse
> Hej....Er der nogen her der kan hjælpe mig frem til denne skønne og
> gribende film fra 1983 med Ann-Margret: "HVEM VIL ELSKE MINE BØRN"-
> Jeg har snart prøvet alt nu....
> Hilsen Irene

Hej Irene,

Det er en TV-film og det gør det ikke lettere. Jeg har søgt nogle steder (
også de ikke
helt lovlige ) Den er der simpelthen ikke.

Andre i dkf der måske er mere up på beatet ?

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 31-03-06 16:37

> [...]
> Hej....Er der nogen her der kan hjælpe mig frem til denne skønne og
> gribende film fra 1983 med Ann-Margret: "HVEM VIL ELSKE MINE BØRN"-

Der er en del vhs på auktion via eBay. De er vist engelske så det er vel
uden dansk tekst, men de fungerer i danske videomaskiner (PAL format).

http://makeashorterlink.com/?G205143EC

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)