Rabatkuponer til moteller m.m. i USA
Fra : BA

Dato : 30-03-06 21:09

Hej

Jeg mindes at have læst noget om et link til nogle rabatkuponer til hoteller
og/eller i USA, men kan ikke finde det igen. Kan I hjælpe? Min søn og hans
kammerat kører tværs over USA til juni og synes det lyder interessant. Er
det nogle bestemte hotelkæder? Vel ikke nogen, der er for luskede - spørger
den let bekymrede mor.
--
Venlig hilsen
Birgitte A.

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse

Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 31-03-06 00:30

Hej Birgitte

Jeg har rejst hele vejen rundt i staterne, og det bedste man kan gøre er at
finde en tankstation eller supermarked hver gang man kører ind i en ny stat,
der har de nogle gratis hæfter som er fyldt med gratis kuponer. Jeg har ikke
oplevet moteller/hoteller der er specielt luskede, så længe de er med i en
kæde er det som regel i orden. Jeg har boet på sjuskede moteller hvor man
kunne høre skyderi om aftenen i kvarteret, men så længe man bare skal sove
der går det nok. Hvor skal din søn leje bil?

--
Venlig hilsen

Jacob Viberg Nielsen
jacob@jv-web.dk
Tlf. 60290136

Fra : BA

Dato : 31-03-06 11:52

"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@(fjern det i parentesen)jv-web.dk> skrev i en
meddelelse news:442c6aac$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> kunne høre skyderi om aftenen i kvarteret, men så længe man bare skal sove
> der går det nok. Hvor skal din søn leje bil?

De starter hos noget famile i Sacramento. De hjælper med at købe en bil, det
bliver de nødt til, da den ene af dem er under 21 år, og så er det meget
dyrt, for ikke at sige umuligt at køre en lejet bil. De regner med/håber på
at finde et godt sted at sælge den, formodentlig i New York-området.
Er der nogen, der har prøvet at sælge en bil i USA?

Vi har selv, da børnene var yngre rejst i USA, og har også god erfaring med
Motel6. Vi lærte også at prutte om prisen ( især de private) : Jeg gik ind
og spurgte om prisen på en overnatning, og lod som om min mand var meget
nærig og skeptisk mht den pris de tilbød, mange gange fik vi så værelset
billigere, eller fx to værelser til samme pris. De mente mor og far måske
kunne have behov for lidt pivatliv . Vi benyttede os jo af at børn under
16 år må sove gratis i forældrenes senge.

Den med hæfterne på tankstationerne kendte jeg ikke, men tilgængæld fik vi
alverdens mad og ragelse i Las Vegas med disse rabatkoponer.

Fra : ostlund@sol.dk

Dato : 31-03-06 09:00

Hej.
Har rejst en del i USA, og brugt motel 6 , de er billige, standarden er
ok. Days inn og Super8 er også i den billige ende, på Mac Donalds og
i lufthavne er der ofte kupon- hæfter, de er også på nettet, søg
på Google.

Hilsen
Jytte

Fra : Bonnie

Dato : 31-03-06 14:19

Hej Birgitte...

Jeg har kørt USA rundt et par gange, og har altid brugt kuponhæfterne. Der
er ikke noget lummert ved det. I USA reklamerer man altid via kuponhæfter...
herhjemme får vi reklamer ind af døren hver uge

Kuponhæfterne er på alle McD'er, supermarkeder, pharmecy osv.. de ligger i
indgangen. Der findes mange forskellige hæfter, men en af dem kan du også se
her - det har jeg brugt uden problemer. De kan printes fra hjemmesiden og
bruges derovre...

http://www.roomsaver.com/

God tur til sønnen - Usa er det nemt land at rejse i... så mødre behøver
ikke at være bekymrede

Hilsen Bonnie

Fra : BA

Dato : 31-03-06 23:40

Alle de gode svar sendes straks videre til sønnen.
Jeg mener, alle svarene er gode