Fight Club DVD - hjælp
Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-03-06 17:05

Hvilken Fight Club DVD udgivelse er bedst - region underordnet - jeg vil
bare have det hele med (derefter vil jeg så gerne have den pæneste box,
sleeve whatever)

Filmen er vigtigere uncut... extramateriale kommer i anden række.

mit eget bud er denne:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543000358

hvad siger I andre?

Fra : Jesper

Dato : 30-03-06 18:10

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
> sleeve whatever)
>
> Filmen er vigtigere uncut... extramateriale kommer i anden række.

Der er ekstra kommentarspor og eastereggs på. Og jo...det er også en pæn
æske.
UK udgaven er censureret.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-03-06 19:07

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> pæneste box, sleeve whatever)
>
> Filmen er vigtigere uncut... extramateriale kommer i anden række.

http://www.dvdcompare.net er enig. Og jeg har iøvrigt heller intet at
udsætte på den.

--
Mvh René Lønstrup