Mini Cruise Oslo
Fra : Claus

Dato : 30-03-06 15:47

Hej. Vi er tre par som skal til Oslo på et MiniCruise med DFDS. Vi har
ca. 7 timer i Oslo en søndag. Er der nogle her i gruppen som har
forslag til hvad man skal se, når man besøger den norske hovedstad.
En tur til Holmenkollen er vel obligatorisk, eller hvad ?
MVH Claus

Fra : Sigbjorn Brun

Dato : 30-03-06 18:15

Nasjonalgalleriet er et must i Oslo
http://www.nasjonalmuseet.no/index.php/content/view/full/113/offset/307
Hvis man ellers har tenkt å spise er dette et ypperlig, men ikke billig
sted: http://www.lorry.no/
Mvh
Sigbjørn

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 19:37

"Claus" <digevangen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg ville også (hellere) gå en tur og se på Aker Brygge efter forinden at
have været på Bygdøy og set bl.a. Thor Heyerdahls og Fridtjof Nansen/ Roald
Amundsens ekspeditions-fartøjer "live".
http://www.fram.museum.no/
http://www.kon-tiki.no/
http://www.akerbrygge.no/
http://www.visitoslo.com

Go' tur
Bente

Fra : Claus

Dato : 31-03-06 06:01

Tak for de to svar. Jeg har kikket lidt på jeres forslag og særligt
Aker Brygge ville damerne sikkert have sat pris på. Desværre ser det
ud til at være lukket om søndagen.

MVH Claus