Opdele rum i hus ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-06 12:47

Hej NG.

Skal man søge nogen form for tilladelse til at dele en entré (eller
et andet rum for den sags skyld) op i to rum ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 18:40

Skal man søge nogen form for tilladelse til at dele en entré (eller
et andet rum for den sags skyld) op i to rum ?

Ikke ud over hos konen/kæresten....

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Thomas

Dato : 30-03-06 19:34

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>

> Skal man søge nogen form for tilladelse til at dele en entré (eller
> et andet rum for den sags skyld) op i to rum ?
>

> Ikke ud over hos konen/kæresten....

Og ejeren velsagtens...?

/Ths.

Fra : Max

Dato : 31-03-06 07:14

Hej johny

> Hvis man nu vil vælte, eller lave om i huset, skal man så ikke søge
> om det? mvh

Vel ikke hvis huset er dit eget.

Mvh Max

Fra : Carsten Keller

Dato : 31-03-06 07:36

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvis man nu vil vælte, eller lave om i huset, skal man så ikke søge om
> det?
> mvh

Ikke hvis det "bare" er vægge, men så kan det måske være en god ide at
rådføre sig med en ingeniør. Hvis det er afløb og sådan noget kan du vist
nok skulle en tur omkring tenisk forvaltning, flytning af eltavler og
lignende skal også meddeles forsyningen.

Keller

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-06 08:48

Trekroner wrote:
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke ud over hos konen/kæresten....

Det er i orden så

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-06 08:51

Carsten Keller wrote:
> [...]
> nok skulle en tur omkring tenisk forvaltning, flytning af eltavler og
> lignende skal også meddeles forsyningen.

Det jeg skal lave er slet ikke så voldsomt
Det er en letskillevæg med gipsplader.
Vi har en meget stor entré, hvor der nemt kan laves et godt kontor,
så der skal bare en skillevæg op.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Max

Dato : 31-03-06 09:52

Hej Christian

> Vi har en meget stor entré, hvor der nemt kan laves et godt kontor,
> så der skal bare en skillevæg op.

Nu er det jo sådan set lige gyldigt om man skal have tilladelse eller
ej, lidt omtanke og sund fornuft med hensyn til flugtveje og sådan
noget er jo altid godt at tage med i planlægningen.

Mvh Max

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-06 10:08

Max wrote:
> [...]
> ej, lidt omtanke og sund fornuft med hensyn til flugtveje og sådan
> noget er jo altid godt at tage med i planlægningen.

Det er i stueplan, det ene rum får hoveeddøren som flugtvej, det
andet et nyt vindue.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk