Hurtig hjælp ønskes
Fra : Filip

Dato : 30-03-06 10:53

Hej

Jeg skal aflevere et projekt i eftermiddag, men jeg skal have vendt nogle af
siderne i word til vandret liggende, men ikke alle siderne. Hvordan gør jeg
det i samme dokument? Hvis jeg skifter layoutet i Sideopsætning vender alle
siderne til vandret liggende og det er ikke meningen.

Filip

Fra : Filip

Dato : 30-03-06 11:09

> [...]
> jeg det i samme dokument? Hvis jeg skifter layoutet i Sideopsætning vender
> alle siderne til vandret liggende og det er ikke meningen.

Jeg kan evt nøjdes med at få at vide hvordan man vender tekstretningen fra
et regneark 90 grader når det er blevet sat ind i word.

Filip

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-03-06 18:21

Den 30 mar 2006 skrev Filip i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> siderne. Hvordan gør jeg det i samme dokument? Hvis jeg skifter
> layoutet i Sideopsætning vender alle siderne til vandret liggende

Marker teksten, der skal vendes. Gå i sideopsætning, vælg vandret
liggende på "markeringen"

Lars Klintholm

Fra : Filip

Dato : 30-03-06 22:17

> Marker teksten, der skal vendes. Gå i sideopsætning, vælg vandret
> liggende på "markeringen"

Ahaaa. Tak for det, det var smart, selvom mit projekt allerede er afleveret

Filip

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-03-06 22:28

Den 30 mar 2006 skrev Filip i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Ahaaa. Tak for det

Velbekomme, tak for tilbagemelding

> det var smart, selvom mit projekt allerede er afleveret

Surt, men så har du den til næste gang

Lars Klintholm