Q: Problemmer med Radeon 9800 XL
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 07:34

I min søsters Medion PC sidder et Radeon 9800 XL (mener jeg det hed) - Det
er en særudgave af radeon kortet, specielt produceret til Medion - Det er en
Pentium 4 maskine, der normalt yder fabelagtigt... Men efter at blæseren
stod af og den er udskiftet er der problemmer... Muligvis er kortet delvist
rændt af, men jeg har dog testet kortet til en score på 15000 i 3Dmark 2001

Vil forsøge at se hvordan kortet ter sig i en anden maskine, og har derfor
et VIGTIGT spørgsmål

Der sidder et strøm stik på kortet, med en label, hvor der står noget i
retning af at det kun skal tilsluttets hvis AGP porten ikke kan levere "bla
bla bla"

Hvad betyder det... Kan godt finde ud af præcist hvad der står, men måske er
problemmet kendt...

Hvis jeg indsætter kortet i en alternativ PC, skal det så ha´ extra strøm
???

Hvad vil der ske hvis jeg giver kortet extra strøm i min søsters Medion PC
???

Anyone ???

---
MBJ