en go bøsse film
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-06 00:50

ja som garvet homo fob troede jeg det skulle være løgn men jeg har
lige set BROKEBACK MOUNTAIN og den er fanme go og det er altså
hardcore home sex ind i mellem - men non the less en fremragende film
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 08:09

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> wrote in message
> [...]
> lige set BROKEBACK MOUNTAIN og den er fanme go og det er altså
> hardcore home sex ind i mellem - men non the less en fremragende

Hvordan var den god?

Du påstod til mig, efter du brød biografaftale, at du aldrig gik i
biografen. Men jeg tror at du har god smag mht film så jeg vil gerne
høre detaljer om denne films kvaliteter.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-06 10:19

On Thu, 30 Mar 2006 09:09:05 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvordan var den god?

Tjaa fremragende historie ....

>Du påstod til mig, efter du brød biografaftale, at du aldrig gik i
>biografen. Men jeg tror at du har god smag mht film så jeg vil gerne
>høre detaljer om denne films kvaliteter.

se nu er der noget der heder en dvd maskine og nu er jeg i den
lykkelige siyuation at jeg har omrking en 3000 af slagsen inkl divX
altså jeg sider hjemme og ser film - pisser & ryger når det passer mig
+ jeg spare de 80 kr en billet koster + jeg spare transpoterten frem
og tilbage og den agoni der er forbundet med det

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Lapzig

Dato : 30-03-06 22:07

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
> se nu er der noget der heder en dvd maskine og nu er jeg i den
> lykkelige siyuation at jeg har omrking en 3000 af slagsen inkl divX

"Har du 3000 dvd-maskiner?"

Fra : Tony

Dato : 30-03-06 22:30

"Lapzig" <lapzig@lapzig.invalid> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
>
> "Har du 3000 dvd-maskiner?"

Jeg tror der røg en sikring hos Bo : o D

Tony

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-04-06 06:22

> [...]
>
> Du påstod til mig, efter du brød biografaftale, at du aldrig gik i
> biografen. Men jeg tror at du har god smag mht film så jeg vil gerne høre

Mogensen skam dig!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-04-06 08:13

On Sat, 8 Apr 2006 07:22:18 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Mogensen skam dig!

jeg prøver ...jeg prøver ....

Fra : Peter Madsen

Dato : 31-03-06 07:29

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mv.
> Bo M Mogensen
> Well well well...Ohh well John Lennon ca.197

Ja men var biografen ikke fyldt med dem du ved, det kan da ikke være rart
for en homofob at gnide røv med bæskubbere.
Med homofobisk hilsen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-06 15:26

On Fri, 31 Mar 2006 08:29:01 +0200, "Peter Madsen" <peter@mon.com>
wrote:

>Ja men var biografen

Det skal jeg ikke ku sige kommer ikke så fine steder - har den på dvd

>ikke fyldt med dem du ved, det kan da ikke være rart
>for en homofob at gnide røv med bæskubbere.

nej det ville være grumt - men jeg tror nu med alle de oscars den fik
at den vil trække et større puplikum ind afførings freaks

>Med homofobisk hilsen.

Ditto

Fra : Gainsbourg

Dato : 31-03-06 20:21

[snip]
>og det er altså
> hardcore home sex ind i mellem - men non the less en fremragende film
[snip]

Hardcore homo sex? Seriøst? Den er da totalt uskyldig - der er ingen
nøgenhed eller close ups. Der er en enkelt elskovsscene hvor begge i øvrigt
har tøj på, og hvor kameraet er fokoseret på ansigtet. Samt et par
kyssescener, hvor man kun kan se den enes hoved bagfra. Hvis det havde
drejet sig om et hetero-forhold, ville folk da have syntes, at sex-scenerne
var som taget fra 1950'erne. De eneste "hardcore homo sexscener" i den film,
er vist dem der foregår i fantasien

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : ThomasB

Dato : 31-03-06 22:29

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse

> De eneste "hardcore homo sexscener" i den film, er vist dem der foregår i
> fantasien

Det undrer ingen.
Bo MM har tidligere afsløret sine homotendenser.

Fra : Anders And

Dato : 01-04-06 04:01

Bo skrev:

> ja som garvet homo fob troede jeg det skulle være løgn men jeg har
> lige set BROKEBACK MOUNTAIN og den er fanme go og det er altså
> hardcore home sex ind i mellem - men non the less en fremragende film

Brokeback Mountain var en interessant film, syntes jeg også selv, om
bl.a. det dybt problematiske, der består i, at omgivelsernes
forventninger og samfundets love ikke altid lader sig forene med de
følelser, vi mennesker kan være udstyret med. Noget, jeg selv kender
alt for godt til. Om den så også når ud til sit virkelige publikum,
dem, der fortsat, også i dag, undertrykkes af andres fordømmelse og
egne forestillinger, evner at vække og forandre disse mennesker, burde
Ang Lee have løbet med en Oscar og prisen for sidste års Bedste Film.

Når den så ikke gjorde det, hænger det måske sammen med en lidt for
kraftig påvirkning af de film, der sædvanligvis vises på den årlige
Sundance Festival. Jeg mener selv, det må være lidt svært at stille
sig uforstående overfor, hvorfor Randy Quaid senere skulle have følt
sig økonomisk forbigået, som der har været skrevet om i pressen.
Filmen, synes jeg, bærer i den grad præg af at være independent, med
hvad der hertil hører af både positive og især negative sider.
Herudover, distancerer man sig ellers fra tiden, hvilken på sin vis er
essentiel for fortællingen, havde jeg måske nok håbet på en mere
følsom og blid, sexuel kontakt imellem de to skuespillere, som
historien havde udviklet sig. Ægte bøssekærlighed, herunder dejlig
sex imellem mænd, er ikke spor anderledes fra den, du praktiserer,
eller de forhold til børn, jeg selv, nu for det meste, drømmer om.

bedste hilsener
"Anders And", andersand@hush.com
BBF 05, Børnelokkernes Befrielsesfront

---