FTP klient til MAC
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 14-06-01 21:59

Hejsa

Jeg er en dum PC nørd der lige har et spørgsmål!!

Findes der et FTP program til mac?.......Hvad hedder det?.......og hvor kan
det downloades?

Hvad med FTP server??

På forhånd tak

Jonas

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-01 22:16

Gak ind på http://www.versiontracker.com/ der finder du dit software.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 14-06-01 23:33

Jonas Hoffmann <j@edb.dk> wrote:

> Findes der et FTP program til mac?.......Hvad hedder det?.......og hvor kan
> det downloades?
>
> Hvad med FTP server??

Naturligvis findes der det, her er et par eks.:

FTP client: Fetch findes nu i version 4.0
Server: NetPresenz

Begge programmer kan findes via www.versiontracker.com

/Sebastian: )

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Jan Richardy

Dato : 15-06-01 10:23

"Jonas Hoffmann" <j@edb.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er en dum PC nørd der lige har et spørgsmål!!
> Findes der et FTP program til mac?.......Hvad hedder det?.......og hvor

Transmit er det klart bedste (og mest lækre) jeg har set til til Mac.
Desuden findes den i en OSX(beta) version:

http://www.panic.com/transmit/download.html

---

JanR

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 15-06-01 11:03

Jan Richardy <jan@richardy.dk> wrote:

> "Jonas Hoffmann" <j@edb.dk> wrote in message
> kan
>
> Transmit er det klart bedste (og mest lækre) jeg har set til til Mac.
> Desuden findes den i en OSX(beta) version:

Yep!

--
mvh Jesper

-> http://homepage.mac.com/biddet
-> http://homepage.mac.com/jmfink

Fra : Franz Berliner

Dato : 15-06-01 18:10

Jan Richardy <jan@richardy.dk> wrote:

> Transmit er det klart bedste (og mest lækre) jeg har set til til Mac.
> Desuden findes den i en OSX(beta) version:

OSX beta'en crasher konstant hos mig. I Classic er det rigtig lækkert.

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-06-01 10:25

> [...]

> Jeg er en dum PC nørd der lige har et spørgsmål!!
>
> Findes der et FTP program til mac?.......Hvad hedder det?.......og hvor kan

I GoLive er det indbygget - det er det vel også i Dreamweaver.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Hans Hüttel

Dato : 15-06-01 22:27

Jonas Hoffmann skrev:

> Findes der et FTP program til mac?.......Hvad hedder det?.......og hvor kan
> det downloades?
>
> Hvad med FTP server??

Begge dele er en smal sag med Mac OS X !

--
Hans Hüttel | e-mail: hans@cs.auc.dk
Institut for datalogi | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-06-01 23:23

Jonas Hoffmann <j@edb.dk> wrote:

> Jeg er en dum PC nørd der lige har et spørgsmål!!
>
> Findes der et FTP program til mac?.......Hvad hedder det?.......og hvor
> kan det downloades?

Ingen har nævnt Interarchy der i mange år hed Anarchie. Det er
et ftp- og søgeprogram fra dengang der var Archie-søgninger. De findes
vist ikke mere. Programmet er vist shareware endnu, men det har haft
lidt vokseværk de senere år. Jeg bruger det ikke så meget mere. For et
par år siden var det det helt store sammen med et andet ftp-program
Fetch, som jeg nu aldrig har prøvet. Her er adresserne fra det seneste
nyhedsbrev:

Download Interarchy 4.1...
ftp://ftp.interarchy.com/interarchy.hqx

Purchase Interarchy 4.1...