vandtætte stik
Fra : SB

Dato : 29-03-06 17:29

Hej

Nogen her i landet der sælger vandtætte 3 polet stik, sådan set nok de er
stænktætte da det er i overfladen jeg skal bruge dem.
Jeg skal have fx, et hun jackstik som uden hannen er vandtæt, så man kan
sejle hen til det og koble fx. en højttalere eller microfon på.
Så det skal både være vandtæt når det er samlet og når det er adskilt

Søren

Fra : Mark S.

Dato : 30-03-06 05:39

> Nogen her i landet der sælger vandtætte 3 polet stik,
Jeg fandt dem her i forbindels med et ROV projekt :
http://www.subconn.com/fronts.asp?active=contacts

> sådan set nok de er stænktætte .....
Prøv RC Components, de har _næsten_ alt : http://www.rsonline.dk
Et andet alternativ kan være Farnell, lidt det samme som RSC :
http://dk.farnell.com

Happy hunting

M.

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 20:16

hej Søren,

SB wrote:
> kan sejle hen til det og koble fx. en højttalere eller microfon på.
> Så det skal både være vandtæt når det er samlet og når det er adskilt

nu bliver jeg nyskerig, hvad skal du bygge ?

mvh Morten

Fra : SB

Dato : 31-03-06 21:04

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> hej Søren,

> nu bliver jeg nyskerig, hvad skal du bygge ?
>
> mvh Morten

tænkte på at bygge en lille undervandshøjtalere på bunden overfladelinen, så
man kunne sejle hen til bøjen og koble en mikronfon på og så snakke til dem
under vandet.

søren

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 15:31

hej søren,

SB wrote:
> tænkte på at bygge en lille undervandshøjtalere på bunden
> overfladelinen, så man kunne sejle hen til bøjen og koble en
> mikronfon på og så snakke til dem under vandet.

hvis du kommer i gang med det, vil jeg / måske gruppe godt høre om det, jeg
har tit tænkt på at skulle lave noget i den til til svømme halle så jeg kan
kalde elever op osv.

mvh Morten