Peugeot speedfight og regnvejr
Fra : Ole Espersen

Dato : 29-03-06 21:50

Min Peugeot speedfight LC går kold når det regner.
Den holder op med at trække og tager en masse omdrejninger, det kan
sammenlignes med når man kører i bil og kobler ud.
Med venlig hilsen
Ole Dich

Fra : C.C

Dato : 30-03-06 14:24

Hej Ole !

Dit dæksel ind til remmen lyder til at være utæt. Hvis der kommer vand ind
på remmen fedter den bare rundt uden rigtig at trække. Jeg har på min LCE
givet dækslet lidt flydende pakning. Det hjalp.

Mvh
C.C

Fra : Ole Espersen

Dato : 30-03-06 22:01

> givet dækslet lidt flydende pakning. Det hjalp.

> Mvh
> C.C

tak for hjælpen det vil jeg prøve men er det ikke besværligt med flydende
pakning skal det ikke rengøres, hver gang dækslet har været af, kan man ikke
købe en pakning der passer.
Mvh.
Ole Dich

Fra : C.C

Dato : 01-04-06 07:22

>Købe pakning der passer.
Du kunne jo lave din egen pakning e.v.t. !

Det har jeg aldrig set. Men man skal aldrig sige aldrig.
Jeg kan ikke huske hvad det flydende pakning hed som jeg brugte. Det var
sort.Det bliver ved med at klistre.Jeg skifter det ikke ret tit.
Mvh
C.C