Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket grafikkort skal jeg vælge (AGP)?
Fra : Jonas Jalling

Dato : 29-03-06 15:11

Hej,

Jeg har fået øjnene op for battlefield 2 og er derfor blevet ret
irriteret over mit ikke-directx-kompatible grafikkort
Jeg spiller normalt ikke, og har derfor ikke lyst til at betale mange
tusinde kroner for et grafikkort der kun skal "bruges" et par gange om
måneden.

Kan I ikke anbefale et grafikkort til dette?
Er det smartere at købe nyt end brugt, i min situation?

Min computer er en P4 på 2.6GHz, med nok ram i, hvis det har noget at sige.

På forhånd tak for hjælpen.

Jonas Jalling

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-03-06 15:24

Jonas Jalling <jonas@jalling.dk.invalid> crashed Echelon writing

> Kan I ikke anbefale et grafikkort til dette?
> Er det smartere at købe nyt end brugt, i min situation?

6600GT som minimum vil jeg sige. Problemet er bare, hvis man bliver bidt af
bf2 vil man gerne have den aller bedste grafik og så skal du dybere ned i
pungen og nok osse opgradere maskinen lidt.

6600GT kører fint 1024x768 med alt på medium og ingen AA/AF.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bo Olesen

Dato : 30-03-06 02:55

> Min computer er en P4 på 2.6GHz, med nok ram i, hvis det har noget at
> sige.

Jeg håber at nok ram er 1 gb. - da jeg gik fra 512 til 1 gb. ram fik spillet
et ordentligt boost, så jeg kunne skrue op for de flotte effekter, på trods
af at mit kort er et gammelt ati 9700.

Flemming

Fra : Jonas Jalling

Dato : 30-03-06 07:25

Bo Olesen skrev:

> [...]
> et ordentligt boost, så jeg kunne skrue op for de flotte effekter, på trods

Det er 2gb, så det skulle være nok.

Jonas Jalling

Fra : FedeDorit

Dato : 30-03-06 16:02