"Mathias Mejborn" <mathias@mejborn.net> skrev i en meddelelse
news:442a90d7$0$27608$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej gruppe.
>
> Da jeg ikke kunne finde en mere passende gruppe til mit spørgsmål ryger
> det herind.
>
> Jeg er medejer af en virksomhed som er stiftet som et I/S.
>
> Vi har fået en regning på at vi mangler at betale moms, det er jeg så ved
> at sidde og lave, men hvad skal der med i et sådant regnskab?
>
> Jeg har fået styr på årsregnskabet. Der har jeg resultatopgørelsen med
> omkostninger og indtægter samt balancen med aktiver og passiver.
> Yderligere har jeg antal medarbejdere, hvad vi skal betale i skat antal
> overførsler, samt vores samlet omsætning. Det er vel det?
>
> Hvornår er fristen for at aflevere årsregnskab som I/S, og det skal
> afleveres sammen med ens selvangivelse ikke? Er det den samme dato hvert
> år for at aflevere årsregnskab?
>
> Skal det sendes til Told&Skat eller afleveres samlet på kommunen?
>
SKAT som det hedder efter 1.november 2005 er en Statsvirksomhed - Kommunen
har intet med SKAT at gøre mere
Jeg ved ikke hvad der er sket med dk.erhverv ?
vh Per