Seriemorderen var - bøsse
Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 14:40

I dagens Berlingske Tidende kan man på:

<http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=715342/>

se at også bøsser kan blive serielle mordere.

En nu 29-årig ridelærer der var gift med en 54-årig velhaver er blevet
anholdt for mord. Han stod til at alt fra sin mand.

Og så er det at sager helt tilbage fra 90erne er åbnet.

Finland 2006.

Men man lægger nu også mærke til at det er noget der sker så sjældent,
at det ryger ud også til de udenlandske aviser ...

Som når man i Texas henretter en kvinde, der bl.a. myrdede sin 20-årige
handicappede dreng, der blev smidt ud fra en båd, hvorefter »Mum« holdt
hans hovede nede. Hun havde inden betalt for hans livsforsikring, og
sikret at hun fik hele arven ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-06 14:45

> I dagens Berlingske Tidende kan man på:
>
> <http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=715342/>
>
> se at også bøsser kan blive serielle mordere.

Jamen så står verden da ikke længere. Mener du virkelig, at bøsser - altså
homoseksuelle mænd - kan finde på at opføre sig som rigtige mennesker? Jeg
er simpelthen målløs!

--
-Jens B.

[indsæt valgfri tekst her]

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 15:04

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Jamen så står verden da ikke længere. Mener du virkelig, at bøsser - altså
> homoseksuelle mænd - kan finde på at opføre sig som rigtige mennesker? Jeg
> er simpelthen målløs!

Det er sket tidligere - i USA. Men usædvanligt er det dog.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 29-03-06 15:14

> Det er sket tidligere - i USA. Men usædvanligt er det dog.
> --

Ja, at det er en ridelærer, for de plejer for det meste at være til piger

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 15:42

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> Ja, at det er en ridelærer, for de plejer for det meste at være til piger

Det aner jeg ikke; jeg har kun én gang siddet på en hest, og da var jeg
13. Og det er efterhånden mange år siden ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-04-06 22:26

[Jens Bruun | Wed, 29 Mar 2006 15:44:36 +0200]

>Jamen så står verden da ikke længere. Mener du virkelig, at bøsser - altså
>homoseksuelle mænd - kan finde på at opføre sig som rigtige mennesker? Jeg
>er simpelthen målløs!

Ufatbart... :D

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tony

Dato : 29-03-06 15:06

Fra : Tony

Dato : 29-03-06 15:09

>I dagens Berlingske Tidende kan man på:
>
> <http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=715342/>
>
> se at også bøsser kan blive serielle mordere.

Ups.

Ja,jeg må sige lige som Jens Bruun,- jeg er dybt rystet .

Tony

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-03-06 02:53

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Ups.
>
> Ja,jeg må sige lige som Jens Bruun,- jeg er dybt rystet .
>
> Tony

*fnis*

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 08:14

"Aragorn Elessar" <Aragorn_DK@gmail.com> wrote in message
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

Da Nietzsches moral-relativisme blev kendt i København via Brandes, og
en massemorder blev arresteret i sin St Kongensgade lejlighed, så
sørgede antisemitter for at finde en Nietzsche bog i hans lejlighed,
og aviserne så bevis på filosoffens skadelighed.

Om bøsser nævnes eller ikke nævnes - journalister følger den mode
kvinderne(=smagsdommer-hierakiets top) kræver fulgt.

Fra : preben nielsen

Dato : 30-03-06 15:23

> Om bøsser nævnes eller ikke nævnes - journalister følger den
> mode kvinderne(=smagsdommer-hierakiets top) kræver fulgt.

Du føler dig godt nok undertrykt af kvinder, hva'

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 16:28

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Du føler dig godt nok undertrykt af kvinder, hva'

Jeg ser samfundet undertrykt af matriarkat, der pådutter os
medlidenhed og tillært hjælpeløshed og solidaritet med helligkrigere
,der ikke vil os det godt.

Selv har jeg forlængst meldt mig ud af det kvinde-coachede rotteræs,
og min samboerske er en jævnbyrdig, vildt-fremmedkulturel en - og min
forlængst afdøde mor kan jeg da godt forklare småproblemer med - og
rose for, at jeg ikke blev som folk flest.