Woooops, 128 måder og smide sin cykel på
Fra : Michael Hansen

Dato : 14-06-01 21:31

Ved ikke om den har været postet før, men lærerig og til tider ganske
underholdende eller er det omvendt ;)

http://www.ki.org/sbl/101_ways.html

/michael
Suzuki VX-800

Fra : Thomas

Dato : 14-06-01 22:37

Takker for aftenens bedste grin
Nr 1 lød endda bekendt.. hmm.. må bestemt være en eller anden jeg kender som
har været så bøvet for det er da vel ikke.... naah...
Skal lige bemærkes at vejkanten ude ved fortorvet kaan være ret stejlt
skrånene, og hvis ens ben ikke lige er de ekstra 20 cm langt, såå....

Fra : Hellfire

Dato : 15-06-01 22:26

"Michael Hansen" <curse@dr.com> wrote in message
> Ved ikke om den har været postet før, men lærerig og til tider ganske
> underholdende eller er det omvendt ;)

LOL / ROFL

Kan specielt godt li' nr. 34 :-]

Henrik