Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
2 Computere på en Samsung 930BF?
Fra : P.L.

Dato : 29-03-06 00:32

Hej gruppe.

Jeg har lige erhvervet mig en 930BF, den har både analog og digital
indgang, samt en omskifter under fronten, nu kommer jeg så til mit ?
Kan jeg bruge skærmen med begge kabler, altså min main computer på
DVI, og min server på Analog, og så bare skifte imellem de to
computere på skærmen.

Jeg spørger, for jeg har ikke lyst til at futte skidtet af

På forhånd 1000 Tak.

Fra : Kim

Dato : 29-03-06 09:00

On Wed, 29 Mar 2006 01:31:40 +0200, P.L. <Not@Valid.invalid> wrote:

>Kan jeg bruge skærmen med begge kabler, altså min main computer på
>DVI, og min server på Analog, og så bare skifte imellem de to
>computere på skærmen.

Ja.

--
Kim

Fra : P.L.

Dato : 30-03-06 01:47

On Wed, 29 Mar 2006 10:00:28 +0200, Kim <k@x.x> wrote:

>Ja.

Ok, tak for svar, er noget nemmere med kun en skærm

Fra : Kim S

Dato : 29-03-06 09:05

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kan jeg bruge skærmen med begge kabler, altså min main computer på
> DVI, og min server på Analog, og så bare skifte imellem de to

Det kan du godt.

Mvh, Kim

Fra : P.L.

Dato : 30-03-06 01:48

On Wed, 29 Mar 2006 10:04:41 +0200, "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

>"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

>Det kan du godt.

Tak for svar, bliver skønt med en skærm istedet for to

Fra : Daniel

Dato : 31-03-06 11:00

Jeg gør det selv, det er skidesmart og mindre fylde

Enjoy

Daniel Pedersen

Fra : P.L.

Dato : 31-03-06 11:19

On Fri, 31 Mar 2006 02:00:29 -0800, "Daniel" <1@2> wrote:

>Jeg gør det selv, det er skidesmart og mindre fylde

Lige som dem i Silvan , ja det er ret praktisk, skulle bare være
sikker på at der ikke skete noget ved at gøre det.

Tak for dit svar.