Sommerferie Kroatien
Fra : Charlotte Langgaard

Dato : 28-03-06 12:38

Er der nogle der har erfaring med at holde sommerferie i Kroatien ?

Jeg tænker specielt på hvordan standarden er, og hvordan strandene er (er
der kun sten/klipper ?)

Og er der nogle, som kan anbefale et specielt område

På forhånd tak

Hilsen Charlotte

Fra : uffe eriksen

Dato : 30-03-06 20:43

de fleste steder er de sten så bade sko er et most også på grund af
søpindsvin, nogel steder er der ligesom en bassin kant
iøvrit er er vandet ret klart,.god oplevelse med dykkerbriller. Camping er
ok kan, ikke sige så meget om lejligheder da jeg er til camping har været på
istrien og krk som er en ø i kvarner bugten synes det var den bedste
oplevelse
Ps på øen Rab er der vist en god sandstrand

Hilsen uffe