Narnia. Dansk tale. Hvornår ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 27-03-06 19:00

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 27-03-06 20:20

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
news:44282807$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...

ALDRIG forhåbentlig!

Var den SÅÅÅ børnevenlig?
Jeg vil nødig opleve den dag, hvor LOTR-filmene bliver synkroniseret... :(

Fra : Jesper

Dato : 27-03-06 20:48

Jim Andersen <jimV∆∆K@officeconsult.dk> wrote:

Hvorfor se eftersynkroniserede film (ikke tegnefilm)?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Jacob Nørgaard

Dato : 27-03-06 23:04

Den 27.03.2006 kl. 19:59:37 skrev Jim Andersen <jimVÆÆK@officeconsult.dk>:

Den kommer ikke med dansk tale. Jeg kan henvise til tegnefilmsudgaven, så
den i GAD bøger til 99 kr. Det er den der blev vist på DR for ca. 20 år
siden.

MVH
Jacob

--
Sendt med Operas banebrydende postklient: http://www.opera.com/mail/

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-03-06 04:54

Jacob Nørgaard wrote:
> [...]
> Den kommer ikke med dansk tale. Jeg kan henvise til
> tegnefilmsudgaven, så den i GAD bøger til 99 kr. Det er den der blev

Tak Jacob.

/jim

Fra : Silver

Dato : 28-03-06 18:09

"Jacob Nørgaard" <jacob.noergaardSLETDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
news.s63d9nwerqt3x4@p4...
> [...]
>
> Den kommer ikke med dansk tale. Jeg kan henvise til tegnefilmsudgaven, så
> den i GAD bøger til 99 kr. Det er den der blev vist på DR for ca. 20 år

Jeg må godt nok indrømme at jeg til enhver tid syntes bedst om
tegnefilmsversionen :), om det er fordi at jeg først så den dengang man
stadig havde en vild fantasi kan så godt være, men den nye version mangler
den magi der var i den anden.

Mvh
Silver.

Fra : es

Dato : 28-03-06 09:34

Narnia med dansk tale kan fås fra 25. april hos CDon. Du skal
muligvis ha fat i dobbelt-dvd'en for at få dansk tale (er ikke
sikker).

Citat fra
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=9179&nav_genre=9179

Eksklusiv 2-DVD collector's edition, som indeholder filmen med både
dansk og engelsk tale, samt masser af bonusmateriale, bl. a.
kommentarspor og et kig bag kulisserne. I alt ca. 10 timers storslået
underholdning.

Hilsen Esther

Fra : Lars

Dato : 28-03-06 10:23

es skrev:

> [...]
>dansk og engelsk tale, samt masser af bonusmateriale, bl. a.
>kommentarspor og et kig bag kulisserne. I alt ca. 10 timers storslået

Prøv det her link istedet
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=545997&nav=4248&navroot=903&page=product

--
/Lars