Hvad mener en tagdækker
Fra : Gunnar007

Dato : 27-03-06 16:00

Hvad mener en tagdækker når han skriver :

"Den eksisterende zinkløskant afmonteres og udskiftes med ny efter end
renovering, der fuges med sicomastic tagfugemasse"

Specielt sicomastic tagfugemasse !

Hvad fanden er det for noget

Hilsen G

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-03-06 18:47

Den Mon, 27 Mar 2006 16:59:54 +0200, "Gunnar007" <007g@teamsos.dk>
skrev:

> [...]
>
>"Den eksisterende zinkløskant afmonteres og udskiftes med ny efter end
>renovering, der fuges med sicomastic tagfugemasse"

Secomastic er et varemærke. Tagfugemasse er vel tagfugemasse.

--
Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
If everything is going well, you don't know what the hell is going on!

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 30-03-06 05:49

On Mon, 27 Mar 2006 16:59:54 +0200, "Gunnar007" <007g@teamsos.dk> wrote:

> [...]
>
>"Den eksisterende zinkløskant afmonteres og udskiftes med ny efter end
>renovering, der fuges med sicomastic tagfugemasse"

http://www.p-lindberg.dk/datablade/maling/pdf/7-18_Secomastic.pdf

(Jeg aner ikke hvad det er, men da ingen andre havde svaret på dit
indlæg skulle jeg da lige lege lidt med min gode ven google.)

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/