Timer ur søges
Fra : Michael Schrøder

Dato : 27-03-06 09:54

Ikke et tænd-sluk ur men en timer der slukker f.eks. 1 timer efter man har
tændt...

Det skal bruges til en håndklædetørrer som tøserne ikke kan huske at slukke

Findes sådan et ?

/Michael

Fra : Michael Schrøder

Dato : 27-03-06 12:16

"Michael Schrøder" <kmdmls@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tændt...
>
> Det skal bruges til en håndklædetørrer som tøserne ikke kan huske at

Nu er jeg blevet gjort opmærksom på en kaffetimer:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=77638

Den kunne klare opgaven, men man skal så hver gang dreje på uret.

Jeg forstillede mig en hvor tiden er indstillet, og man måske bare kunne
trykke på en knap

/Michael

Fra : Asle Bjerva

Dato : 27-03-06 13:12

"Michael Schrøder" <kmdmls@schroeder.dk> skrev i melding

> [...]
>
> Den kunne klare opgaven, men man skal så hver gang dreje på uret.
>
> Jeg forstillede mig en hvor tiden er indstillet, og man måske bare kunne

Elko i Norge har i alle fall tre modeller: De har alle det samme, trykk -
på i forhåndsbestemt tid.
http://www.elko.no/elko_nor/userhtml/download/Tidsbryter.pdf

--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Michael Schrøder

Dato : 27-03-06 13:47

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Elko i Norge har i alle fall tre modeller: De har alle det samme, trykk -
> på i forhåndsbestemt tid.
> http://www.elko.no/elko_nor/userhtml/download/Tidsbryter.pdf

Ja ja nu nærmer vi os.

LK har faktisk også en, men de gemmer den godt...

http://www.lk.dk/public/s_basis.asp?what=tekst&sideid=674#
http://www.alletiders-el-vvs.dk/images/OPUS%2066%20Timer.pdf har den også

Desværre passer designet ikke super godt når resten af huset er FUGA...

I øvrigt sidder håndklædetørreren i en stikkontakt, så det skulle gerne
kunne erstatte stikkontakten...
(kravene stiger

/Michael

Fra : Michael Haase

Dato : 27-03-06 13:34

Michael Schrøder skrev dette den 27-03-2006 13:15:

> [...]
>
> Den kunne klare opgaven, men man skal så hver gang dreje på uret.
>
> Jeg forstillede mig en hvor tiden er indstillet, og man måske bare kunne

Gode gamle Lauritz knudsen har sådan en:

<http://www.lk.dk/public/s_basis.asp?what=tekst&sideid=674>

Du kan læse lidt mere om den på:

<http://www1.lk.dk/katalog.jhtml> under OPUS-OPUS66-Indsats
kombi-Tidsstyring-Timer 600

--
Michael Haase

Fra : Michael Schrøder

Dato : 27-03-06 13:52

"Michael Haase" <micvans@netscape.invalid> skrev i en meddelelse

> Gode gamle Lauritz knudsen har sådan en:
>
> <http://www.lk.dk/public/s_basis.asp?what=tekst&sideid=674>

Det var også der jeg fandt den

> <http://www1.lk.dk/katalog.jhtml> under OPUS-OPUS66-Indsats
> kombi-Tidsstyring-Timer 600

Ja ja, den og så en stikdåse monteret sammen i en dåse beregnet til 2
enheder, så er jeg ved at være der - men stadig ikke så kønt at se på...

/Michael

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-03-06 22:11

> <http://www.lk.dk/public/s_basis.asp?what=tekst&sideid=674>
>
> Du kan læse lidt mere om den på:
>
> <http://www1.lk.dk/katalog.jhtml> under OPUS-OPUS66-Indsats
> kombi-Tidsstyring-Timer 600

Findes der ikke noget tilsvarende til Fuga? Evt som døgnur. Eller kan Opus
66 gå sammen med Fuga? Det er jo ikke til at se på de tegninger.

Mvh Maria