Saw II
Fra : Kim2000

Dato : 27-03-06 00:08

Føj for satan da. Efter 4 minutter havde jeg set nok. Er resten af filmen på
samme måde?

Nej, hvor er den scene med masken dog modbydelig ond, men en helt
forfærdelig scenografi og lydside.

Det brød jeg mig simpelthen ikke om.

mvh
Kim

Fra : Peter T.

Dato : 27-03-06 00:19

Kim2000 udviste en rettidig omhu og skrev:

> Føj for satan da. Efter 4 minutter havde jeg set nok. Er resten af
> filmen på samme måde?

Ja. :]

> Nej, hvor er den scene med masken dog modbydelig ond, men en helt
> forfærdelig scenografi og lydside.

Ja. :] Ærgerligt at du ikke så resten af filmen. Den er faktisk ganske
glimrende af en toer at være. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter Heide

Dato : 27-03-06 00:47

Ja.

Filmen er ganske rædselsfuld. Og det er ikke positivt ment.
Værste omgang lort, som du kun skal være glad for at du
ikke har spildt din tid på.

Fra : Peter T.

Dato : 28-03-06 01:00

Peter Heide udviste en rettidig omhu og skrev:

> Filmen er ganske rædselsfuld. Og det er ikke positivt ment.
> Værste omgang lort, som du kun skal være glad for at du
> ikke har spildt din tid på.

Hvorfor? Jeg syne at både plottet og spillet er fint af en gyser at være.
Faktisk blev jeg smånervøs et par gange mere end i etteren, hvor de mest
snakkede og snakkede og snakkede... Faktisk synes jeg at toeren er bedre
end etteren. :)

Ps. du burde kigge på din quoteteknik og holde øje med hvem du svarer.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Jan Bravo

Dato : 29-03-06 14:43

Plottet er fuldstændig, eller næsten, identisk med
etteren. Jeg sér ikke meget skuespillerkunst i den film.
Der bliver enten spillet fladt eller "over the top" man er
bedøvende ligeglad med hvem der overlever.

Faktisk ønsker man ALLE bliver slået ihjel så man
man slipper for en 3'er. Desværre er det ikke tilfældet !

Diverse aflivningsmetoder er for det meste bare ulækre ikke
noget gys i det !

Og slutningen er en total lammer.

En rædsel af en film !

Fra : Per

Dato : 30-03-06 10:20

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Ja.
>
> Filmen er ganske rædselsfuld. Og det er ikke positivt ment.
> Værste omgang lort, som du kun skal være glad for at du
> ikke har spildt din tid på.

Enig!

Fra : Kim2000

Dato : 31-03-06 21:54

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Ja. :]

> Ja. :] Ærgerligt at du ikke så resten af filmen. Den er faktisk ganske
> glimrende af en toer at være. :)

Nu fik jeg set resten af filmen og jeg må sige jeg er positivt overrasket,
endda meget positiv.

spoiler

Faktisk synes jeg slutningen er ualmindelig kvik og gennemtænkt, havde I
gennemskuet den? Selvom betjenten er ualmindelig dum at gå med på at følge
alene med en stjernepsykopat. Jeg undrede mig virkelig over at manden kunne
være så forhippet på redde sønnen at han helt ignorerede den stakkels pige
der sad fanget i glasburet (som faktisk ville være relativt nem at slippe ud
af (men smertefuld) - med den ene hånd skulle hun løse den anden, derefter
kunne knuse glasset og befri den anden, men hun var selvfølgelig omtåget af
gassen).

mvh
Kim

Fra : Per

Dato : 30-03-06 10:20

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
> på samme måde?
>
> Nej, hvor er den scene med masken dog modbydelig ond, men en helt

Eh hvad havde du da forventet?!?